Salinero's look-a-like contest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Salinero's look-a-like contest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 16:44

http://www.omroepbrabant.nl

De Salinero lookalikeverkiezing zaterdagmiddag bij Anky van Grunsven heeft 52 amazones met hun paard tot in Erp gebracht. Zij streden allemaal om de titel en de prijs, meelopen tijdens Indoor Brabant. Liefst 24 combinaties werden gekozen.
Salinero is het paard waar Anky van Grunsven twee gouden medailles mee won tijdens de Olympische Spelen van Athene en Peking. Tijdens Indoor Brabant neemt de Erpse amazone voor het publiek afscheid met een allerlaatste kür op Salinero.

De Salinero lookalikeverkiezing was een idee van Frank Kemperman, de organisator van Indoor Brabant. "Ik moest er erg om lachen en zag het idee dan ook meteen zitten. We hebben dus een oproep gedaan en kregen ruim 180 aanmeldingen. Dat hadden we niet verwacht", zegt Anky van Grunsven die samen met Kemperman jureerde.
Anky van Grunsven: "Uit al die brieven hebben we op basis van de meegestuurde foto's al een voorselectie gemaakt. Dat was wel nodig ook want sommigen hadden een schimmel en vonden dat die op Salinero leek. Uiteindelijk hebben we 52 combinaties uitgenodigd om hier in Erp aanwezig te zijn bij de Salinero lookalikeverkiezing."

En die 52 combinaties waren er allemaal. Het was dus een drukte van belang bij de stal van Anky van Grunsven die ruim anderhalf uur jureerde. "Het was best pittig. Je let op de vertekeningen, de kleur, de manier van lopen en bewegen. En dat met zoveel paarden. We zijn er erg soepel mee omgegaan. Bij twijfel zeiden Frank en ik toch ok. Uiteindelijk hebben we dus 24 combinaties uitgekozen."
Deze combinaties mogen dus op donderdag 14 maart meerijden op de grote piste van Indoor Brabant. "En daar is het ook wat drukker dan normaal bij een wedstrijd. Dus daarom hebben we ook geselecteerd op hoe rustig de paarden waren. Dat is belangrijk want we willen natuurlijk geen gekke dingen tijdens Indoor Brabant", aldus Anky van Grunsven.

Klik hier voor een fimpje.

NikkivanOlst

Re: Salinero's look-a-like contest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:35

Waarom zou je een lookalike salinero willen hebben? :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:37

Ach, ik vind het wel een grappige wedstrijd hoor :)

VisbreTeam: misschien als je een paard wil die niet stilstaat? :Y)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:38

OMG hoe sneu :=

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:38

Ik zag het filmpje en vind het wel grappig dat ze dan een soort ere show willen houden en dat die jonkies op hun pony's mee mogen rijden :))

Maar verder... Ach :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:43

Marga schreef:
Dus daarom hebben we ook geselecteerd op hoe rustig de paarden waren.

Dan lijken ze er niet op :')

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:43

:+

maar aan de andere kant ook wel leuk voor die kleintjes; bij Anky je pony komen showen is toch supergaaf voor ze? :D
moest wel lachen, zegt ANky: ''ja die bruine lijkt tohc het meest''.... ze zijn zowat allemaal bruin? :')

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:45

Hihi ik vind het voor de kleintjes erg leuk, hoewel ik me afvraag of ze allemaal wel blijven zitten straks :=

Claartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:46

Bij ons op stal had er ook een meisje meegedaan, was niet uitgekozen, helemaal teleurgesteld...

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:48

Leuk voor die ukkies hoor :+

Verder zou ik voor geen goud een knol willen hebben die op Salinero lijkt, slecht gebouwd en veel te idioot.
Maar het is maar net waar je trots op bent! :))

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:56

Ik vind het wel een grappig idee! Ben benieuwd hoe het er op Indoor Brabant aan toe zal gaan.

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:59

VisibreTeam schreef:

Euh... dat is voor het afscheid van Salinero in Maart in Indoor Brabant. Mogen ze een show meelopen.

Superleuk dat Anky zelf aan het selecteren is! En om te zien hoe serieus ze er mee bezig is!
Gelukkig hebben we tegenwoordig zelf allemaal een camera en internet... Zie ik een stuk meer van het afscheid van Salli dan dat van Bonfire :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:01

dit is toch super leuk voor de kindertjes? :) Rijden voor anky, man een droom voor vele dwergjes! :D

Dit is gewoon voor de afscheidsshow van anky, super lief idee!

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:02

vuurneon schreef:
dit is toch super leuk voor de kindertjes? :) Rijden voor anky, man een droom voor vele dwergjes! :D

Dit is gewoon voor de afscheidsshow van anky, super lief idee!

En dan mogen ze ook nog eens bij Anky thuis komen _/-\o_
Ik ben gewoon jaloers...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:02

Voor die kinderen is het toch geweldig!

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:13

Ach voor die kids is het toch leuk!! En het gaat ook niet om de bouw.. meer om de simpele dingen, aftekeningen, kleur.

Hoop wel dat het goed gaat met 24 combi's!! Zijn er nogal wat. Met Anky zelf er dan nog bij, lekker druk in ieder geval. Waarschijnlijk is Salinero zelf straks nog het meeste hieperdepiep, al die pony's lekker rondsjouwen.. (tenminste dat hoop ik wel, kan heel fiasco worden als een paar van die pony's ervandoor stuiven..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:16

Tss ben strontjaloers :( , hadik maar een salonero

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:19

Eeeenig toch! Verdorie nu wil ik toch wel heel graag naar Indoor Brabant, jammer dat ik van ver moet komen, de kaarten zo duur zijn en niemand met me mee wil :+ Ik heb altijd een zwak gehad voor Sali en ben echt een "sucker" voor dit soort afscheids dingen, ik krijg al een brok in mijn keel wanneer ik Anky alleen al trots over Sali hoor praten dus dit optreden wordt gegarandeerd rijendik kippenvel en traantjes wegpikken. Love it!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:23

Een vriendinnetje van mij is uitgekozen! Super gaaf!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:24

Hahaha super leuk!!
En tsja een Salinero look-a-like 'willen' hebben, daar gaat het toch helemaal niet om ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:53

Ah geweldig joh, welke ponyruiter wil dat nou niet?
Hopelijk blijven alle beesten een beetje braaf, zodat het echt een feestje wordt. :)

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:56

Heel erg leuk! Maar ze gaan niet de hele avond vullen met die pony's hoor, komen maar een kwartier hooguit in de baan. Die pony's zijn vast wel wat gewend! Neem aan dat het allemaal goed komt!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:12

VisibreTeam schreef:

Ik snap ook echt niet waarom je een lookalike zou willen hebben van een tweevoudig olympisch kampioen. Kan iemand dit uitleggen? :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:13

Danique_G schreef:
VisibreTeam schreef:

Ik snap ook echt niet waarom je een lookalike zou willen hebben van een tweevoudig olympisch kampioen. Kan iemand dit uitleggen? :+

Wat dacht je van: het is supertof om kinderen bij het afscheid te betrekken op deze manier? ;) Is leuk voor de show, leuk voor de kinderen, leuk voor publiek en super leuk voor Anky.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-02-13 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:13

Dat is toch lief <3
Ik vind het wel grappig