Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Maar hoe wordt paardenvlees eigenlijk rundvlees?
  en ik naderhand vroeg wat er nu met het vlees ging gebeuren en die slager antwoordde dat het wrs als halal-vlees zou worden verkocht. Natuurlijk is mijn paard niet op die manier geslacht! Ik zat er verder niet mee, voor mij was het belangrijk dat hij vooral snel en pijnloos aan zijn einde zou komen, maar het klopte natuurlijk niet. Net zoals dat zijn hele medische verleden niet in zijn paspoort stond en ik dus een 'schoon' paard aanleverde, terwijl hij dat absoluut niet was.                                                         Citaat:Met de kwaliteit van het vlees was echter niks mis.

maar aangelengt met plantaardige olie die goedkoper is. Nu ben ik flink allergisch voor soya en mijn mannetje voor zonnebloem, ik word er alleen flink ziek van voor mijn mannetje heeft het veel meer gevolgen. Dat wil je niet gebeuren dat hij het toch binnenkrijgt. Dan zul je maar net een product eten dat gemaakt is met de gemixte olie.  
 ik wil niet eens aan de gevolgen denken. manic schreef:Hoe zit het dan met die wachttijd?