Steve Guerdat heeft toch een gebroken scheenbeen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Steve Guerdat heeft toch een gebroken scheenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-13 11:18

http://www.galop.be / http://www.bokt.nl

Steve Guerdat heeft toch een beenbreuk opgelopen ten gevolge van een trap van een paard. Guerdat was in Bordeaux aan het losrijden toen hij door een paard tegen zijn been werd getrapt. Aanvankelijk werd enkel een serieuze bloeduitstorting geconstateerd. Toen de pijn niet wegging, bleek bij een tweede scan dat het scheenbeen is gebroken. Het gaat om een niet gecompliceerde breuk. Guerdat komt er wellicht vanaf met een paar weken rust. Met het gebroken been werd Guerdat afgelopen weekend nog negende in de Wereldbeker van Bordeaux.

verwant artikel
[VN] Bordeaux: Guerdat naar ziekenhuis na trap paard
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 17-02-13 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Cannac

Re: Steve Guerdat heeft toch een gebroken scheenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:15

Knap hoor! Met een gebroken kuitbeen was het al knap geweest, maar een gebroken scheenbeen... au!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 13:42

Zo die heeft zeker met de adrenaline door zijn lichaam spuitende nog de rit gereden! Of zal zn laars steun hebben gegeven?
Ik vind het iig ziek, want het is ff een 1.60 mtr parcours wat je springt!! :oo

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:18

Misschien zo'n hoge adrenalinespiegel omdat zijn relatie met de vrouw van Räikkönen uitgekomen is?

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:09

Lithya schreef:
Misschien zo'n hoge adrenalinespiegel omdat zijn relatie met de vrouw van Räikkönen uitgekomen is?

:') _/-\o_

Ik heb vorig jaar mijn scheenbeen op 2 plekken gebroken (spiraalbreuken) en mijn kuitbeen op 1 plek (volledige breuken, helemaal af, de boel lag helemaal aan diggelen) maar ik kan me ècht niet voorstellen dat je dan nog iets kunt doen, laat staan paardrijden... Auwww!
Wel heeeel erg knap dan.