Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Ik zou toch niet zo prettig vinden om vlees te eten van dieren die medicatie hebben gehad die schadelijk is voor mensen....
Jasmijn159 schreef:xx_Horsiex schreef:Ik zou toch niet zo prettig vinden om vlees te eten van dieren die medicatie hebben gehad die schadelijk is voor mensen....
Moet je eens kijken wat voor antibiotica en preventieve middelen er over je eieren gespoten wordt, op varkens gebruikt wordt en in koeien wordt gespoten. Er valt zo veel te sjoemelen met die richtlijnen. Dierenarts levert een traytje antibiotica af, schaap hoest, hoppa spuit erin.. Tsja dat ie een dag later geslacht wordt?! Niemand die er naar kijkt hoor!
Jasmijn159 schreef:Moet je eens kijken wat voor antibiotica en preventieve middelen er over je eieren gespoten wordt, op varkens gebruikt wordt en in koeien wordt gespoten. Er valt zo veel te sjoemelen met die richtlijnen. Dierenarts levert een traytje antibiotica af, schaap hoest, hoppa spuit erin.. Tsja dat ie een dag later geslacht wordt?! Niemand die er naar kijkt hoor!
Captain schreef:Inderdaad ja...Wat een gedram zeg, vlees is vlees..
Laat ze maar eens onderzoek doen naar vlees wat normaal geslacht is of halal.
wemkelover schreef:Ik wordt hier nu onderhand wel simpel van hoor.
Het zal vast ook wel eens andersom zijn dat er varkensvlees in zit terwijl een kip in moet zitten (is maar even een voorbeeld), daar horen we helemaal niks over....
Ja het moet er op vermeld staan, maar kom op we hebben nu al een aantal berichten gehad.
Yamcha schreef:je schrikt je kapot als je weet waarin dierlijke producten allemaal zijn verwerkt.... dat staat heus niet overal bij![]()
Bij je vegetarische product is het nog na te gaan.... maar snoep dan? Brood? Zeep? Shampoo, conditioner, tandpasta?
Zolang er geen 'vegan' logo op staat zit er iets in van een dier..... meestal varken. En wat...... dat staat er heus niet bij.