Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anne_GTI schreef:Ik snap alleen niet dat de naam uit het orginele artikel weggehaald is. Dat lijkt me weer een typisch voorbeeld van de kop in het zand steken van bokt. Boktlichters hebben vrij spel op deze manier van berichtgeving. Zelfs ervaringen uit de eerste hand worden weggewuifd en omwonenden met ook ervaringen uit de eerste hand die dit delen met een nieuwsblad mogen ook niet gehoord worden. Raar hoor.
Een zin van het bovenstaande artikel in Google invoeren en je weet precies om wie het gaat. 
timokyana schreef:Volgens de gemeente past het de huidige functie van paardenopfokbedrijf wel bij de oude agrarische bestemming. De omwonenden zijn het daar niet mee eens.. Volgens hen staan er alleen maar paarden voor de verkoop en worden er nauwelijks dieren opgefokt. De buren hebben vooral last van af en aan rijdende klanten. De smalle straat zou er niet geschikt voor zijn.
Nikka schreef:Anne_GTI schreef:Ik snap alleen niet dat de naam uit het orginele artikel weggehaald is. Dat lijkt me weer een typisch voorbeeld van de kop in het zand steken van bokt. Boktlichters hebben vrij spel op deze manier van berichtgeving. Zelfs ervaringen uit de eerste hand worden weggewuifd en omwonenden met ook ervaringen uit de eerste hand die dit delen met een nieuwsblad mogen ook niet gehoord worden. Raar hoor.
Beetje roomser dan de paus is Bokt somsEen zin van het bovenstaande artikel in Google invoeren en je weet precies om wie het gaat.