Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
burl schreef:Dit is dus al de tweede keer. Ze is al eens geschorst geweest toen bewezen werd dat ze een verboden middel aan haar paard had toegediend.
Dat filmpje wat ze onlangs verspreide is in mijn ogen geplaatst om de aandacht van de zaak af te leiden, een soort vriendschapsoffencief.
Bij mij had ze al eerder afgedaan. Nu komt wederom de ware aard van Isabell naar boven.
denbine schreef:Pffff ze proberen wel alles aan te grijpen om d'r maar voor iets te laten hangen !
Ik denk dat isabell een van de weinige topsport amazones
Is die heel open is over haar paarden/ training
flicka schreef:Maagbeschermers geef je niet zomaar. Ik denk zomaar dat (een aantal van) haar paarden nogal onder druk staan en last van maagzuur hebben.
Verder is het een heel vreemd verhaal dat er een spuit in de waterbak van het buurpaard (Warum Nicht) werd uitgespoeld.
Zoiets doe je toch niet, die spuit gooi je weg, en dan het liefst nog in een chemische container.
Schorsing ben ik het mee eens.
burl schreef:Dit is dus al de tweede keer. Ze is al eens geschorst geweest toen bewezen werd dat ze een verboden middel aan haar paard had toegediend.
Ibbel schreef:Door stroomuitval viel de waterdruk weg en kon er water terugstromen. Heeft iemand enig idee hoe ik me dit technisch gezien moet voorstellen?
manic schreef:Dat heet een rondpompsysteem. Is nou niet echt heel modern ofzo.