Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_AlMaraam_ schreef:Ik rij vaak op dat weggetje maar heb er nog niks van puin gezien.
Maar als er een kindje of hond in zou zijn getrapt, zou de gemeente dat dan ook vergoeden? Denk van niet.
Ik zeg, eigen risico van buitenrijden.
_AlMaraam_ schreef:Maar wie zegt dat die spijker er komt door de gemeente. Kan toch ook van iemand anders komen die hem perongeluk heeft laten vallen.
cadiz schreef:het is niet zo simpel als het artikel vermeld. er waren al eerder klachten van andere personen geweest en de burgemeester heeft die genegeert.
+ dat het vergunningsplichtig is zo een wegverharding en heeft geen vergunning. hij zegt dat dit onderhouds werken zijn en dat is niet vergunningsplichtig, maar dat geld alleen voor reeds vergunde constructies.
iedereen die iets tegen komt daar kan klacht indienen.
Caesar schreef:Kortzichtigheid troef.
Als eigenaar weet je toch dat een landweg met pijn gevaarlijk kan zijn. Puin = afval. Er zitten hier in het pijn langs de weg regelmatig stukken glas of scherpe stenen / tegels. Daar rijd je toch niet op?
Vind het erg netjes opgelost door de gemeente en ik ben blij dat het paard er uiteindelijk weer bovenop is gekomen, dat is het belangrijkste.
Ontwijken zit er niet echt in. Dan moet je zelf heel goed opletten waar je paard loopt.