Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:Ok, dat het een kwalijke zaak is en dat het uitgezocht moet worden vind ik allemaal prima.. Maar 10 miljoen burgers weg gooien omdat er paardenvlees doorheen zit, schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat.
Honger, armoede, milieu.. anyone?
TE5 schreef:Musiess schreef:ow.. en ik kom wel eens in de BK..
OOk nooit meer dus!
Waarom niet?Is paardenvlees zo veel erger? Aan de smaak ligt 't blijkbaar niet, als niemand 't toch merkte..
En idd, helemaal eens met Sentido
TE5 schreef:Musiess schreef:ow.. en ik kom wel eens in de BK..
OOk nooit meer dus!
Waarom niet?Is paardenvlees zo veel erger? Aan de smaak ligt 't blijkbaar niet, als niemand 't toch merkte..
kiki1983 schreef:TE5 schreef:Waarom niet?Is paardenvlees zo veel erger? Aan de smaak ligt 't blijkbaar niet, als niemand 't toch merkte..
Moet ze toch helemaal zelf weten? Ik eet ook geen paardenvlees hoor dat is mijn eigen keuze. Sowieso eet ik niet echt vlees.
Tigra_ schreef:Ik snap dat het niet de bedoeling is maar waarom moet het dan perse rundvlees burgers zijn dat bedoel ik als fabrikant wat is er dan mis met een paardenburger?
Zou dat slechter verkocht worden dan? Plak er een ander etiket op en probleem opgelost toch?
aikon schreef:Hadden ze wel hier mogen brengen*kijkt gelijk voor een groter vriezertje*
Verpakking veranderen is goedkoper toch? Waarom weg gooien? Sunt.
Maar iemand verdient goed aan deze "handel rundvlees"
Ariebren schreef:Was een leuke partij vlees geweest voor de voedselbanken.
Maar helaas, onze consumptie maatschappij vernietigt het weer.
Sentido schreef:Ok, dat het een kwalijke zaak is en dat het uitgezocht moet worden vind ik allemaal prima.. Maar 10 miljoen burgers weg gooien omdat er paardenvlees doorheen zit, schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelgat.
Honger, armoede, milieu.. anyone?
lisa_pluisje schreef:Ariebren schreef:Was een leuke partij vlees geweest voor de voedselbanken.
Juist, paard/rund/varken wat maakt dat nou uit, zolang de hamburger niet van mijn bord af galoppeert vind ik het niet erg.
Wat veel erger is, is dat er vlees wordt doorgedraaid terwijl er aan de andere kant van de wereld mensen creperen van de honger.
Ook erg, paarden slachten en vervolgens het vlees wegkeilen
Musiess schreef:Ariebren schreef:Was een leuke partij vlees geweest voor de voedselbanken.
Juist, paard/rund/varken wat maakt dat nou uit, zolang de hamburger niet van mijn bord af galoppeert vind ik het niet erg.
Wat veel erger is, is dat er vlees wordt doorgedraaid terwijl er aan de andere kant van de wereld mensen creperen van de honger.
Ook erg, paarden slachten en vervolgens het vlees wegkeilen