Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miepie77 schreef:Snap niet dat mensen hier verbaast om zijn, in het meeste fastfood eten is paard en varken verwerkt, lees de Mora verpakkingen maar eens goed, ik koop alleen waar duidelijk kip of rund op staat.
Chroosje schreef:Hmm, ik ben het met de meeste mensen hier op het topic eens, het gebeurd nou eenmaal, en er is niks aan te doen.. Maar als ik eerlijk ben, ik vind het wel echt slecht dat ze paarden daarin verwerken, ik bedoel, je eet toch ook geen katten/honden? (Okee, in China, maar dat is een hele andere cultuur) Waarom dan wel paarden? Dat zie ik eigenlijk als een huisdier, en, ik vind, dat je huisdieren niet mag opeten, naja.. Niks aan te doen, en gebeurd is gebeurd, helaas..
En daarbij, paarden zijn toch edele dieren? Ik snap niet waarom ze dan zo heten, want ik vind het niet erg respectvol, een paard slachten en dan in een burger stoppen, jaja, erg respectvol..
Chroosje schreef:Hmm, ik ben het met de meeste mensen hier op het topic eens, het gebeurd nou eenmaal, en er is niks aan te doen.. Maar als ik eerlijk ben, ik vind het wel echt slecht dat ze paarden daarin verwerken, ik bedoel, je eet toch ook geen katten/honden? (Okee, in China, maar dat is een hele andere cultuur) Waarom dan wel paarden? Dat zie ik eigenlijk als een huisdier, en, ik vind, dat je huisdieren niet mag opeten, naja.. Niks aan te doen, en gebeurd is gebeurd, helaas..
En daarbij, paarden zijn toch edele dieren? Ik snap niet waarom ze dan zo heten, want ik vind het niet erg respectvol, een paard slachten en dan in een burger stoppen, jaja, erg respectvol..
Citaat:Verder ben ik het met Chroosje eens; huisdieren hoor je niet te eten! Mensen die hun huisdier (paard, eendje, konijn of wat dan ook) voor menselijke consumptie laten slachten hebben, volgens mij, een kronkel in hun kop of zijn gewoon harteloze wezens waar ik geen respect voor heb.
Brainless schreef:Citaat:Verder ben ik het met Chroosje eens; huisdieren hoor je niet te eten! Mensen die hun huisdier (paard, eendje, konijn of wat dan ook) voor menselijke consumptie laten slachten hebben, volgens mij, een kronkel in hun kop of zijn gewoon harteloze wezens waar ik geen respect voor heb.
Fijn voor je oordeel....