Tijdens de jaarlijkse wintervergadering op het D.O.K.R. zijn de springruiters voor het A-kader bekend gemaakt. Deze is duidelijk ingekrompen. Degene die nog wel in het A-kader zitten zijn: Christian Ahlmann met Taloubet Z en Codex One, Ludger Beerbaum met Chiara en Chaman, Marcus Ehning met Plot Blue en Copin van de Broy, Meredith Michaels-Beerbaum met Bella Donna, Carsten-Otto Nagel met Corradina.
Marco Kütcher en Philipp Weishaupt zitten beide niet meer in het A-kader, omdat ze niet meer kunnen beschikken over hun toppaarden of omdat er geen toppers in het zicht zijn voor deze ruiters. Janne Meyer met Lambrasco was al vrijwillig vertrokken, omdat zij na Londen te kennen had gegeven geen kampioenschappen meer te willen rijden. Deze drie ruiters zitten nog wel in het B-kader. In B-kader zitten verder nog: Daniel Deußer met Cornet D'Amour, Hans-Dieter Dreher met Magnus Romeo en Embassy II, Marco Kütcher met Spartacus en Cornet's Cristallo, Janne-Friederike Meyer met Lambrasco en Grace, Philipp Weishaupt met Monte Bellini Leoville, David Will met Colorit.
Bellaaaa die merrie is echt geweldig! Ik snap alleen biet zo goed wat ludger met chiara in het team doet? Zoveel grote resultaten heeft deze combinatie toch niet?
besita
Geplaatst: 31-01-13 19:30
_xManadisx_ schreef:
Bellaaaa die merrie is echt geweldig! Ik snap alleen biet zo goed wat ludger met chiara in het team doet? Zoveel grote resultaten heeft deze combinatie toch niet?
ik ook niet .. waarom een Dreher met Embassy er niet inzit tov Beerbaum ?