Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geen woorden voor... Citaat:Een politie heeft in overleg met een lokale dierenarts besloten om alleen de paarden die er het slechts bij stonden direct mee te nemen.
Hoe kan iemand dat die dieren toch aan doen
Sammie schreef:De eigenaar van de paarden heeft volgens de politie geen kwaad in de zin gehad. Hij was met pensioen en verzorgde de paarden. Dit is hem waarschijnlijk boven het hoofd gegroeid. Volgens de politie werkt hij volledig mee en hij realiseert zich dat er een probleem is ontstaan.
Arme paardjes!
matasja schreef:Sammie schreef:De eigenaar van de paarden heeft volgens de politie geen kwaad in de zin gehad. Hij was met pensioen en verzorgde de paarden. Dit is hem waarschijnlijk boven het hoofd gegroeid. Volgens de politie werkt hij volledig mee en hij realiseert zich dat er een probleem is ontstaan.
geen kwaad in de zin, waarom dan nog zoveel paarden houden... kun je wel met pensioen zijn maar des te meer tijd om wel de dieren te checken/verzorgen.verkopen zou ik dan zeggen... 215 paarden op 1 persoon is niet een gewoon probleem, dat is schandalig en zou gecontroleerd moeten worden
justin4ever schreef:Oke een verzamelaar dus.
Maar je ziet verdorie toch wel dat je dieren dood zijn???????//
Daarom heb ik er maar 2 hoor, die kan ik geven wat ze nodig hebben.
Liefst zou ik er ook wel meer willen maar helaas