Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimmej schreef:Naast de grote bak voor de kantine zit aan de zijkant nog een 20x40. De precieze afmetingen weet ik niet, maar denk dat er wel 2 20x40 indoorrijbanen kunnen worden gemaakt parralel aan elkaar en dan de 20x60 beginnend helemaal links in de rijhal.
Voor mij als club is het top, maar in 1 grote open hal de kampioenschappen houden... ik heb mijn twijfels.
mooie kers op de taart na het harde werken van de afgelopen jaren (het opbouwen van een gehele nieuwe accommodatie en vele wedstrijden). Lies_Beuker schreef:En maar hopen dat er een goede ringmeester staat tijdens het losrijden. Dat zou fantastisch zijn, want tijdens bepaalde selectiewedstrijden waren er zijn deelnemers, die nog nooit van rijbaanregels hadden gehoord.
(Ook al ben ik daar zelf ook geen held in) SplashIsLief schreef:Verder een erg mooie uitdaging voor onze clubmooie kers op de taart na het harde werken van de afgelopen jaren (het opbouwen van een gehele nieuwe accommodatie en vele wedstrijden).
Ik vind het als lid van de Voornruiters erg leuk nieuws dat de Nederlandse kampioenschappen gereden gaan worden op 'onze' locatie. Ik ben zeker van plan een aantal dagen te gaan kijken, want de kampioenschappen op 10 minuutjes van mijn huis ga ik waarschijnlijk niet snel meer meemaken.
SplashIsLief schreef:Er blijft sowieso 20x40 binnen over om los te rijden maar waarschijlijk wel iets meer. Verder ligt er buiten ook nog een grote bak.
Verder een erg mooie uitdaging voor onze clubmooie kers op de taart na het harde werken van de afgelopen jaren (het opbouwen van een gehele nieuwe accommodatie en vele wedstrijden).