Het aftreden van Koningin Beatrix veroorzaakte gisterenavond nogal wat drukte op Academy Bartels. Net thuis van een ski weekend in Zwitserland viel de Brabantse pers vrij massaal over de dressuuramazone Tineke heen. Cameraploegen, radio en kranten wilden van alles weten over de tochten te paard die de Koningin in het verleden vanuit de Academy heeft gemaakt.
Tineke Bartels vertelde haar verhaal enkele jaren geleden in het tv programma 'De Koningin en ik' van omroep MAX en dat is kennelijk opgevallen bij de Brabantse media. Tineke vertelde gisterenavond aan de diverse journalisten onder meer dat zij zeer onder de indruk is geraakt van de paardenliefde en het doorzettingsvermogen van de hoge gast. "Wij reden, samen met de Koningin en onze hele familie, in het Landgoed de Utrecht. Zij kwam letterlijk en figuurlijk om eens lekker uit te waaien. Soms galoppeerde ze zo hard dat we haar nauwelijks bij konden houden. Wij reden soms de hele dag, en ze leek nooit moe te worden. Ook als het pijpenstelen regende ging ze gewoon door en genoot ze", aldus Tineke.
Klik hier voor een foto van Koningin Beatrix te paard bij de familie Bartels.
Ik heb met een van mn vorige paarden nog tegen Barbria gereden toen Britt haar reed, merrie zag er nog top uit op haar oude dag
IngridM
Geplaatst: 30-01-13 15:51
Albert schreef:
Dat kapsel is gewoon een cap met zoveel haarlak....
hee albert
haha omdat ik een beelddenker ben zie ik al voor me hoe ze op haar hoofd valt, dan weer omhoog stuitert door de lak en dat haar haar daarna nog net zo perfect zit als voor de val
Horse_xx
Geplaatst: 30-01-13 16:07
Wat leuk dit!
Horse_xx
Geplaatst: 30-01-13 16:07
Albert schreef:
Hahaha dacht precies hetzelfde.
CharleyT
Geplaatst: 30-01-13 16:35
Albert schreef:
Zucht..........., goh, die hadden we nog noooooooooit gehoord.