Stephen Clarke neemt plaats over van Ghislain Fouarge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Stephen Clarke neemt plaats over van Ghislain Fouarge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 19:58

st georg/ http://www.bokt.nl

Nadat Ghislain Fouarge aangegeven had zijn ambtstermijn als FEI Dressage Judge General niet te willen verlengen, moest de FEI op zoek naar een opvolger. Deze hebben ze gevonden in het Britse Internationale jurylid Stephen Clarke. Clarke trad tijdens de Olympische Spelen in Londen nog op als voorzitter van de jury.

Clarke werd unaniem gekozen . De FEI voorzitter van de dressuur, Trond Asmyr, zegt hier over: "Wij verheugen ons zeer op de samenwerking met Stephen Clarke. Hij is een voortreffelijk jurylid en van natuur uit zeer communicatief en spraakzaam. Daardoor past hij uitstekend in deze functie."

Fourage's keuze om te stoppen is een bewuste keuze geweest. Fouarge is van mening dat er in zijn functie regelmatig gerouleerd moet worden.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:16

Dinopino schreef:
st georg/ http://www.bokt.nl

Nadat Ghislain Fourage aangegeven had zijn amtstermijn als chef van de FEI-dressuurrechters, niet te willen verlengen moest de FEI op zoek naar een opvolger. Deze hebben ze gevonden in de Britse Internationale jury Stephen Clarke. Deze trad onlangs nog bij de Olympische Spelen in Londen op als president van de Ground Jury.
Hij werd eenstemmig gekozen. De FEI-Direkteur Dressuur, Trond Asmyr, verklaarde: "Wij verheugen ons zeer op de samenwerking met Stephen Clarke. Hij is een voortreffelijke rechter en van natuur uit zeer communicatief en spraakzaam. Daardoor past hij uitstekend in deze functie."

_O- 8)7 Hahaha, echt, die omschrijving.... Totaal het tegenovergestelde van hoe ik hem ervaren heb.

aslo

Re: Stephen Clarke neemt plaats over van Ghislain Fouarge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:14

Ai, wel heel veel fouten in een heel klein stukje ;)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:35

Wordt er tegenwoordig niet meer op Nederlands gecontroleerd?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:38

gabyfedde schreef:
Wordt er tegenwoordig niet meer op Nederlands gecontroleerd?

Zou me niks verbazen als dit gewoon vertaald is vanuit een vertaalmachine. Erg slecht.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:48

Het lijkt mij toch een hele kleine moeite om op een normale manier te reageren in plaats van zulke berichten te gaan plaatsen? Ts komt uit Duitsland en dan glippen sommige dingen er eerder doorheen. We zullen er zo even naar kijken en het e.e.a. aan passen. Vriendelijke verzoek om een volgende keer ofwel een pb te sturen of een TeM te plaatsen. Spelfouten e.d. passen we nl. altijd aan. :)