Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Jep , dat wordt janken. 
zipje71 schreef:Oeh daar wil ik wel naar toe. jammer dat het weer een "reis om de wereld is". Wel onwijs gaaf dat Isabell ook meewerkt. Weet iemand hoever de Brabanthallen van het station in Den Bosch liggen en hoe het OV daar vandaan is geregeld?
Fleurtje100 schreef:zipje71 schreef:Oeh daar wil ik wel naar toe. jammer dat het weer een "reis om de wereld is". Wel onwijs gaaf dat Isabell ook meewerkt. Weet iemand hoever de Brabanthallen van het station in Den Bosch liggen en hoe het OV daar vandaan is geregeld?
Valt vanuit Amsterdam wel mee toch? Den Bosch is een uurtje met OV. Brabanthallen zijn goed te lopen vanaf het station (denk een minuut of 10-15) en er zal ook best een bus rijden.
als je netjes de bordjes volgt is het nog geen vijf minuten, of je loopt achter de meute aan...
maar ze hebben vaak ook een pendeldienst
zipje71 schreef:Oeh daar wil ik wel naar toe. jammer dat het weer een "reis om de wereld is". Wel onwijs gaaf dat Isabell ook meewerkt. Weet iemand hoever de Brabanthallen van het station in Den Bosch liggen en hoe het OV daar vandaan is geregeld?