Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arm dier ...
Moet voor de eigenaars ook verschrikkelijk zijn
Jolliegirl schreef:''Dook er weer een paard de sloot in''
Alsof dat dier direct dood is? Ze wisten tijdens het filmen niet dat het paard dood was?
Ze hebben hem erin zien vallen......
Jemig.. hebben ze dan geen verstand...
Afzetten die hap!! Draadjes..
Dit is gewoon een dood door nalatigheid..Triest...

wallance schreef:Wat wordt er weer snel met een vingertje gewezen. Ze waren de paarden uit de wei aan het halen. Misschien is het wel gaan sneeuwen nadat de paarden in de wei gezet waren. Ik was er niet bij en vele van ons ook niet. Laten we nu niet gaan wijzen, het is al erg zat voor deze mensen.
Jolliegirl schreef:wallance schreef:Wat wordt er weer snel met een vingertje gewezen. Ze waren de paarden uit de wei aan het halen. Misschien is het wel gaan sneeuwen nadat de paarden in de wei gezet waren. Ik was er niet bij en vele van ons ook niet. Laten we nu niet gaan wijzen, het is al erg zat voor deze mensen.
Voorzorgsmaatregelen?
De kans op sneeuw was er.. en goed ook..
En ja, dikke pech is het zeker.
Maar vind het zo ontzettend triest...
Zet de boel dan dubbel af.. Duidelijk.. Lint + roodwit lint..
Ik ben echt van mening dat dit soort dingen voorkomen kunnen worden..

Brainless schreef:@JG
Waarom niet?
Ik heb een a-pony gehad die door 4 draden stroom heen rende.
Mijn paard is een x door een houten hek heen gekomen, en mijn Fjord is over een staldeur heen komen zetten.... Dat zegt niets over dat iets goed is of niet.
dees_daan schreef:Beetje een botte reactie Shirley, paard dook er in toen ze er net een andere pony uit hadden gehaald en de rest mee liep, door de stuifsneeuw zien ze niet waar de sloot begint, wie zegt dat het niet afgezet was? Of hebben jullie nog nooit een paard gehad dat door de draden ging? Wel? Als die zijn been gebroken had oid dan waren jullie dus ook nalatig geweest..