Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zsazsa_ schreef:Ik wist niet dat er beslag op Uthopia was gelegd. Wat raar, ook dat Dujardin hem dan wel mag rijden.. Heeft iemand meer informatie?
Feria schreef:_Zsazsa_ schreef:Ik wist niet dat er beslag op Uthopia was gelegd. Wat raar, ook dat Dujardin hem dan wel mag rijden.. Heeft iemand meer informatie?
Dat wist ik ook niet. Ik vond het al vreemd dat de eigenaarskwestie zo lang duurde. Hier speelt precies meer mee.
Lijkt me als je eigenaar van Uthopia bent dat je je wel even meldt?!
In elk geval ben ik wel benieuwd hoe Charlotte en Utophia het samen gaan doen
celano schreef:Feria schreef:
Dat wist ik ook niet. Ik vond het al vreemd dat de eigenaarskwestie zo lang duurde. Hier speelt precies meer mee.
Lijkt me als je eigenaar van Uthopia bent dat je je wel even meldt?!
In elk geval ben ik wel benieuwd hoe Charlotte en Utophia het samen gaan doen
Niet als je, zoals zij, persoonlijk failliet verklaard bent en je het paard buiten je bezit wilt houden om zo gedwongen verkoop te voorkomen.
friendly schreef:Maar er staat toch dat Hester niet internationaal mag starten? De wedstrijd is in eigen land, dan had ie toch ook gewoon zelf met Uthopia kunnen starten? Desondanks ben ik benieuwd naar de combinatie Dujardin-Uthopia...
Citaat:Hester mag Uthopia niet meer internationaal uitbrengen, omdat de bank een beslag heeft gelegd op de hengst. Hester heeft een klein aandeel in Uthopia, het overige deel is van Sasha Stewart, alhoewel laatstgenoemde beweert dat de hengst een aantal jaar geleden (deels) is door verkocht aan een anonieme investeerder.