Minder dan vier maanden nadat Wonderboy III (Flamenco de Semilly x Jus de Pomme) weer terug kwam bij Georgie Crumbley is de 14-jarige schimmel afgelopen maandag overleden. Wonderboy III overleed tijdens de training. Waaraan is nog niet duidelijk.
Naast Georgie Crumley was de ruin ook succesvol onder Ben Maher. Onder Maher won de schimmel de Rolex Grand Prix in Zurich en de Christmas Masters in Olympia, Londen. In 2010 werd de schimmel onder het zadel van Ahmad Saber Hamcho uitgebracht. Zij namen deel aan de Olympische Spelen. Vlak na de Spelen kocht Denis Lynch de ruin, waarop Wonderboy kort daarna weer in de stallen van Crumbley belandde.
“Geen woord kan omschrijven hoeveel hij voor mij betekende en hoeveel ik hem mis. Iedereen die ooit het geluk had hem te ontmoeten weet hoe speciaal hij was. De pijn die ik voel is onbeschrijfelijk, maar ik voel mij ook gezegend dat ik zo’n speciaal paard in mijn leven heb gehad. Ik heb genoten van elke seconde die ik met hem doorbracht.”, aldus Crumbley.