Bureau sport: De zilveren medaille van Adelinde [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Bureau sport: De zilveren medaille van Adelinde [video]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 08:49

Amandavd

Re: Bureau sport: De zilveren medaille van Adelinde [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 09:22

Hou daar toch eens over op, Adeline heeft een prachtige presatie neer gezet, net als Charlotte, moeten we nu blijven kibbelen als kinderen over wie nu goud had moeten winnen? Je hoort Adeline er niet over klagen waarom doen andere dat dan wel? Get a life.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 09:24

xx_Horsiex schreef:
Hou daar toch eens over op, Adeline heeft een prachtige presatie neer gezet, net als Charlotte, moeten we nu blijven kibbelen als kinderen over wie nu goud had moeten winnen? Je hoort Adeline er niet over klagen waarom doen andere dat dan wel? Get a life.

vind ik leuk :D

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 09:46

xx_Horsiex schreef:

helemaal mee eens. uitleg is vrij duidelijk op het laatste. Charlotte had gewoon wat meer opgespaard en kon zich die fout permiteren, klaar

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:33

xx_Horsiex schreef:

Ook mee eens nautuurlijk iedereen hoopte nautuurlijk goud voor Adelinde maarja we leven nu in 2013. De OS zijn al geweest moeten we dan nog steeds zeuren over die medallie? man wees blij dat ze een medallie heeft.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:36

Ik denk dat jullie het in de verkeerde context plaatsen. Het hele programma ging over arbitrage in de sport en daar was dit een onderdeel van. En er zijn zeker discussies geweest of de zilveren plak voor Adelinde al dan niet terecht was.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:46

Fitzroy schreef:
Ik denk dat jullie het in de verkeerde context plaatsen. Het hele programma ging over arbitrage in de sport en daar was dit een onderdeel van. En er zijn zeker discussies geweest of de zilveren plak voor Adelinde al dan niet terecht was.

Ja maar waarom? Get over it, denk ik dan.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:53

Heb het net even gekeken, leuk stukje!
kan verder wat Fitzroy zegt alleen maar onderstrepen :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:55

xx_Horsiex schreef:
Fitzroy schreef:

Bureau Sport 'onderzoekt' iedere keer weer een ander thema, dit keer jurysport.
Als je het programma kijkt, het stukje zit aan het begin dan begrijp je wel waarom :)

Antje_LA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:04

Kaaaren schreef:
xx_Horsiex schreef:

Bureau Sport 'onderzoekt' iedere keer weer een ander thema, dit keer jurysport.
Als je het programma kijkt, het stukje zit aan het begin dan begrijp je wel waarom :)

Inderdaad. En daar komt bij dat het vorige seizoen van dit programma in juni gestopt is, en vanaf januari 2013 begonnen is met een nieuw seizoen. Het kon ook niet eerder behandeld worden.
En persoonlijk vind ik 4 maanden niet extreem lang geleden;)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:24

Leuk toch dat ook de paardensport eens aan het grote publiek getoond wordt? Dat de discussie mooi gesloten wordt aan het eind geeft alleen maar meer de kwaliteit van het programma aan. Ik vond het een interessant onderwerp. Goed programma ook.

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:14

xx_Horsiex schreef:

hier ben ik het heeeeeeel erg mee eens :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:21

Leuk item, maarja, ik heb nog even het filmpje van Dujardin bekeken op de OS, en nu weet ik weer waarom zij VERDIEND gewonnen heeft.
Kippevel all over, bij Adelinde heb ik dat -helaas- nooit gehad, hoe goed ze ook rijdt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:48

Ik heb het ook gezien, k vind het onsportief dat je daarover zeurt. Alhoewel Adelinde dat niet deed hoor, Sjef daarintegen vond ik bijzonder negatief over komen in dit filmpje. Maar goed ik ben bevooroordeeld door de uitspraak die hij deed tijdens de OS...
Anky vond ik wel sympathiek over komen in het filmpje!