Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Horsiex schreef:Hou daar toch eens over op, Adeline heeft een prachtige presatie neer gezet, net als Charlotte, moeten we nu blijven kibbelen als kinderen over wie nu goud had moeten winnen? Je hoort Adeline er niet over klagen waarom doen andere dat dan wel? Get a life.
xx_Horsiex schreef:Hou daar toch eens over op, Adeline heeft een prachtige presatie neer gezet, net als Charlotte, moeten we nu blijven kibbelen als kinderen over wie nu goud had moeten winnen? Je hoort Adeline er niet over klagen waarom doen andere dat dan wel? Get a life.
xx_Horsiex schreef:Fitzroy schreef:Ik denk dat jullie het in de verkeerde context plaatsen. Het hele programma ging over arbitrage in de sport en daar was dit een onderdeel van. En er zijn zeker discussies geweest of de zilveren plak voor Adelinde al dan niet terecht was.
Ja maar waarom? Get over it, denk ik dan.
Kaaaren schreef:xx_Horsiex schreef:
Ja maar waarom? Get over it, denk ik dan.
Bureau Sport 'onderzoekt' iedere keer weer een ander thema, dit keer jurysport.
Als je het programma kijkt, het stukje zit aan het begin dan begrijp je wel waarom