Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Pleasure_ schreef:vind ik ook...levenslang geen dieren meer...die mensen hebben geen hart en verstand...
geerke schreef:en over 10 jaar neemt ze weer een paar paarden en begint het weer van voor af aan.
Staat de DB daar iedere maand op de stoep om te kijken of ze geen paard heeft aangeschaft?
Natuurlijk is dit een beter straf dan dat ze in Nederland geven ,maar toch..
Leffroi schreef:Nou nou, wat een straf. Straf? Ze keek nu ook al niet om naar die beesten, dus ik zie de straf er niet van in. Alleen een beperking en als ze het goed speelt heeft ze zo weer een paar dieren staan.
Persoonlijk had ik een gevangenisstraf gezien. Werken voor alle onkosten die haar paarden gemaakt hebben en meewerken aan de revalidatie van de ruin. Daar heeft iedereen wat aan en uiteindelijk kost het alleen de eigenaar geld.
Leffroi schreef:Nou nou, wat een straf. Straf? Ze keek nu ook al niet om naar die beesten, dus ik zie de straf er niet van in. Alleen een beperking en als ze het goed speelt heeft ze zo weer een paar dieren staan.
Persoonlijk had ik een gevangenisstraf gezien. Werken voor alle onkosten die haar paarden gemaakt hebben en meewerken aan de revalidatie van de ruin. Daar heeft iedereen wat aan en uiteindelijk kost het alleen de eigenaar geld.
nou ja, ik ben geen rechter...