Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

myself133 schreef:HorseTimeXL schreef:Wat is Charmeur toch een ontzettend gaaf paard en wat weet Emmelie hem zo ontzettend goed door de baan te rijden. Zo veel professionaliteit. Zo mooi!
Idd erg knap en mooi gereden. Was op voorterrein wel anders hoe die zich gedroeg..
HorseTimeXL schreef:Wat is Charmeur toch een ontzettend gaaf paard en wat weet Emmelie hem zo ontzettend goed door de baan te rijden. Zo veel professionaliteit. Zo mooi!
Citaat:Niemand die Charmeur zaterdag avond buiten bij het losrijden heeft gezien?
Daar haalde hij toch kunsten uit die ik een vaderpaard niet graag zie doen.
Jong dier of niet.
Dan kan hij mega bewegen dat zal ik zeker niet ontkennen maar wat hij buiten deed pfoeh daar schrok ik toch aardig van
myself133 schreef:HorseTimeXL schreef:Wat is Charmeur toch een ontzettend gaaf paard en wat weet Emmelie hem zo ontzettend goed door de baan te rijden. Zo veel professionaliteit. Zo mooi!
Idd erg knap en mooi gereden. Was op voorterrein wel anders hoe die zich gedroeg..
[/quote]Citaat:Niemand die Charmeur zaterdag avond buiten bij het losrijden heeft gezien?
Daar haalde hij toch kunsten uit die ik een vaderpaard niet graag zie doen.
Jong dier of niet.
Dan kan hij mega bewegen dat zal ik zeker niet ontkennen maar wat hij buiten deed pfoeh daar schrok ik toch aardig van