Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LibertyLucky schreef:ik vind de verblijfplaats eigelijk best triest ....
ik weet niet op het trekpaard wel een dak boven zijn hoofd kreeg snachts verder en hoe lang dat paard er gestaan heeft,maar Derek was naar mijn weten al een paar dagen weg dus ik mag hopen dat hij toch wel ergens even losgegooid werd en genoeg beweging kreeg
smurffie schreef:Pillow, die hoeven niet bij de komen van een castratie tegelijkertijd...
Misselijk om dit dier mee te nemen, mag hopen dat hij de medische zorg gehad heeft die hij nodig had en er geen vergrote risico's zijn nu..
smurffie schreef:LibertyLucky schreef:ik vind de verblijfplaats eigelijk best triest ....
ik weet niet op het trekpaard wel een dak boven zijn hoofd kreeg snachts verder en hoe lang dat paard er gestaan heeft,maar Derek was naar mijn weten al een paar dagen weg dus ik mag hopen dat hij toch wel ergens even losgegooid werd en genoeg beweging kreeg
Of niet als de operatie nog erg kort geleden was... Daarom niet handig om dit dier mee te nemen..
LibertyLucky schreef:Dat het paard misschien geen stal gewend is okay,maar dan ben ik het toch niet eens met dat kleine stukkie waar hij dan op staat zonder te kunnen schuilen ,maar goed.
Gelukkig maar dat die mensen het naar hun zin hebben gehad en de paarden weer terug op hun eigen plekkie staan
justin4ever schreef:Daarom moest mijn pony een half jaar geleden dus ook op de wei blijven vanwege de beweging.
Maar losgooien en gek doen gelukkig niet