Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelle_dora schreef:Vind het voor het paard heel vervelend, dat voorop gesteld. Maar vind dat mens ook wel een beetje vervelend overkomen hoor. Ik snap best dat ze geschrokken is en dat het echt niet leuk is, maar ook in d'r reacties op de site van rtvnh vind ik haar heel vervelend overkomen. Omdat 1 hond, die volgens haar op een bepaald ras leek, zijn ze gelijk allemaal maar slecht.. Wij hebben hier thuis een pitbull x dogo canario... Zou volgens haar informatie dus ook gefokt zijn om mee te vechten.. Beest doet echter geen vlieg kwaad.
Nogmaals, vind het heel vervelend hoor! En ik gun het niemand, zo'n ongeval. Maar het zou d'r sieren als ze zich iets vriendelijker op zou stellen. K verwacht niet dat ze de eigenaren gaat bedanken voor het voorval, maar zoals ze het nu allemaal verkoopt is echt een gevalletje 'alles over 1 kam scheren'..

. Wat is dan wijsheid? Hard weg galopperen? (en wat als je de hond niet kwijt raakt daardoor? of als je op een revalidatie/jong/oud paard zit waarbij dat geen optie is?) Daphne__ schreef:''Het is mij geheel duidelijk dat dit meer aan de eigenaar ligt dan aan de hond! Maar feit blijft wel dat deze hond gisteren grote schade heeft aangericht aan mijn paard, en het had nog veel erger kunnen zijn als ik er niet in rengalop vandoor was gegaan!''