Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarloesRixt schreef:Beelden verplaatsen prima, maar om nu met dieren te gaan beginnen vind ik niet kunnen...
Er zal vast goed voor gezorgd worden maar stress is niet te voorkomen in zo'n geval denk ik.
newt schreef:Ach mensen.. rotstreek? Zielig? Kom op zeg, dezelfde verzorgers doen naar alle gedachten mee aan de actie. Zelf omroep fryslan is niet eens geloofwaardig in hun verslaggeving.
Ik vind het een top stunt en kijk al uit naar nieuwjaarsdag.. Op naar Vreewijk!! Heb ook vernomen dat de paardentram uit wildervank is verdwenen.
Bovendien stond Derek niet eens op zijn eigen stal maar op stal bij ICNN waar hij in de concour weken van ICNN zal verschijnen
lifeofmarit schreef:Gatver, of nou het nou iemand van de oudejaarsvereniging is of een van de verzorgers, met levende wezens speel je niet
Misselijke streek
petrea schreef:lifeofmarit schreef:Gatver, of nou het nou iemand van de oudejaarsvereniging is of een van de verzorgers, met levende wezens speel je niet
Misselijke streek
Ach welnee , ALS het de geitefok er inderdaad achter zit ,zal ie beter verzorgd worden dan ooit tevoren , zie de humor er van in en wees eens een blij mens .
Juut schreef:petrea schreef:
Ach welnee , ALS het de geitefok er inderdaad achter zit ,zal ie beter verzorgd worden dan ooit tevoren , zie de humor er van in en wees eens een blij mens .
Maar het probleem is; dat weten we nu niet![]()
Oudejaarsstunten kan ik wel om lachen, maar levende dieren 'ontvoeren' vind ik niet grappig meer. Juist omdat je niet 100 % zeker kunt zijn dat verzorging geen issue is, en hij 1 januari terug is