Voormalige Penningmeester Bucephalus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JessieB

Voormalige Penningmeester Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 17:30

De voormalige Penningmeester is veroordeeld tot het terugbetalen van ruim € 30.000,- nu hij niet heeft kunnen aantonen dat het geld wat hij ontvreemd heeft, is aangewend voor de vereniging. Zie Noordhollandsch Dagblad, Editie Schager Courant van 24 december jl.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Voormalige Penningmeester Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 18:58

Hallo JessieB en welkom op Bokt. Fijn dat je mee wilt denken met het nieuws, maar toch wil ik je er graag even op wijzen dat je bericht niet helemaal aan de eisen voldoet.

Als eerste de bronvermelding: de link naar het artikel hoort bovenaan de tekst te staan. Daarna 3x enter en dan pas de tekst van je artikel.

Als tweede is de titel niet helemaal duidelijk. Het gaat inderdaad over die penningmeester, maar wat er nu precies aan de hand is kun je er niet in 1 oogopslag uithalen.

Tenslotte vielen mij een paar grammaticale foutjes op, maar dat heeft iedereen wel eens en is niets om je druk over te maken.

Om deze redenen heb ik een geTemd (moderator gevraagd hier even naar te kijken en het artikel aan te passen).

Ik hoop dat je ondanks mijn kritiekpuntjes toch een leuke en gezellige tijd hier op Bokt tegemoet gaat. En mocht je vragen hebben, dan mag je ze gerust stellen!

Yasmine

Re: Voormalige Penningmeester Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:22

Zoals hierboven al uitgelegd is, moeten de berichten die op Overig Nieuws geplaatst worden voorzien zijn van een geldige bronvermelding. Ik zet dit topic op slot, maar je mag altijd een nieuw topic openen als je de bron gevonden hebt.