Edward Gal weer naar ICNN Drachten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Edward Gal weer naar ICNN Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 20:40

http://www.icnndrachten.nl

Afbeelding
Edward Gal
Foto: http://www.sjoert.com

Nog voordat dressuurruiter Edward Gal naar de Verenigde Staten vliegt om deel te nemen aan de World Dressage Masters komt hij begin januari naar ICNN Drachten. De nummer twee van de Nederlandse dressuurruiters en de nummer acht van de wereldranking probeert met Interfloor Next One de Grand Prix-overwinningen van de eerste editie te herhalen.

Het Internationaal Concours Noord Nederland Drachten, dat van 2 tot en met 20 januari plaatsvindt, mag op meer grote namen rekenen. Hans Peter Minderhoud verschijnt met Lord Loxley aan de start, waarmee hij recent in de Grand Prix debuteerde en direct al 71,38% scoorde op nationaal niveau.

“We kijken naar Drachten uit”, vertelt trainster Nicole Werner. “Het is een hartstikke fijn concours, waar we gelukkig niet de hele wereld over hoeven te reizen. Alles was fijn geregeld, zowel voor de paarden als de ruiters en de vaste stallen waren erg prettig. We zijn er graag weer bij.”

Er is een run op de startplaatsen voor de internationale dressuur, die van 4 tot en met 6 januari plaatsvindt. Laurens van Lieren die vorige week zijn eerste A-kaderscore behaalde met Ulysses la Haya hoopt opnieuw op een goede prestatie. Emmelie Scholtens heeft haar internationale lichte tour debuut in Drachten gepland met de jonge bewegingsgeweldenaar en KWPN-goedgekeurde hengst Apache.

Naast de internationale dressuur in de Lichte en Zware Tour zijn er internationale proeven voor pony’s, junioren en young riders. Op zondag 6 januari rijden de besten een kür op muziek. De toegangskaarten zijn met tien procent korting in de voorverkoop te verkrijgen bij Divoza en het Fries Congrescentrum Drachten.

UMayDream

Re: Edward Gal weer naar ICNN Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 21:08

Leuk *\o/* Ik ben vrijwilliger op ICNN Drachten een aantal dagen, bij de dressuurringen, hopelijk zie ik hem voorbij komen :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 09:28

Wat gaaf zeg!
Hopelijk ben ik er ook bij!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 12:55

Wist niet dat HP LL rijdt, maar er is dus genoeg leukste zien.

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 16:41

Aaaah ik wil ook weer! Jammer dat de kur op mijn verjaardag valt. Dan maar alle visite een weekje later doen :')