Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:chelle_dora schreef:Dat paard op het filmpje staat niet bij Imke op stal.. Moet wel heel vreemd lopen denk ik, wil de eigenaresse hem verkopen.
vertel....
is nl. wel zelfde afstamming en zelfde aftekeningen?
jury schreef:Weet het niet helemaal zeker maar naar de aftekeningen kijkens is dit volgens mij is het paard in zijn jongere jaren.
[ Video ]
.
vanaf zijn geboorte wist meneer al even de dienst uit te maken. Zijn gangen waren heel ruim , maar heel bijzonder was zijn karakter. Zo wilde hij knuffelen en zo had hij er genoeg van. Ben heel erg benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen en hoop hem ooit nog eens van heel dichtbij te mogen zien. Vala schreef:Als je Bonfire op stal of in de wei zag gaf je er ook geen cent voor.
En van geen een paard kun je zeggen of dat die de top haalt, dat zal moeten blijken maar er potentie kan toch zeker wel gezien worden?
Leuk voor Imke dat ze weer een paard erbij heeft en ook erg leuk voor de fokker dit! Ik zou ook apetrots zijn.
jury schreef:chelle_dora schreef:Dat paard op het filmpje staat niet bij Imke op stal.. Moet wel heel vreemd lopen denk ik, wil de eigenaresse hem verkopen.
vertel....
is nl. wel zelfde afstamming en zelfde aftekeningen?