Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is dan wel een shetje maar die kunnen toch ook wel aardig wat schade aanrichten..
Amaris schreef:en honden en shetlanders zijn natuurlijk excact hetzelfde![]()
Vind het shetje er nog niet zo florisant bij staan eigenlijk. Lijkt wel of ie verdoofd is ofzo. Of hij is gewoon écht heel relaxt. Kan wellicht ook.
Maar even serieus, Snap wel dat ze 't aangegeven hebben ivm veiligheid. Ik zou ook raar staan te kijken als er ineens een shet de trein ofzo in komt. Zou me kapot lachen als ie daar ook nog neer poept marjan1986 schreef:Amaris schreef:en honden en shetlanders zijn natuurlijk excact hetzelfde![]()
Vind het shetje er nog niet zo florisant bij staan eigenlijk. Lijkt wel of ie verdoofd is ofzo. Of hij is gewoon écht heel relaxt. Kan wellicht ook.
tussen een deense dog en een shet zit niet zoveel verschil.Maar even serieus, Snap wel dat ze 't aangegeven hebben ivm veiligheid. Ik zou ook raar staan te kijken als er ineens een shet de trein ofzo in komt. Zou me kapot lachen als ie daar ook nog neer poept

marjan1986 schreef:Amaris schreef:en honden en shetlanders zijn natuurlijk excact hetzelfde![]()
tussen een deense dog en een shet zit niet zoveel verschil.Maar even serieus, Snap wel dat ze 't aangegeven hebben ivm veiligheid. Ik zou ook raar staan te kijken als er ineens een shet de trein ofzo in komt. Zou me kapot lachen als ie daar ook nog neer poept