Quasimodo van de Molendreef verkocht naar Zweden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Quasimodo van de Molendreef verkocht naar Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 12:42

http://www.watermolen.net/

De voormalig internationale springhengst Quasimodo van de Molendreefis door Jan Greve verkocht. De 16-jarige zoon van Heartbreaker is vertrokken naar Zweden via bemiddeling van Van de Lageweg uit Beers.

Quasimodo maakte een goede sportcarriere op Grand Prix-niveau door, tot een blessure daar een eind aan maakte. Zes jaar geleden kocht Jan Greve hem via Hank Melse van de Mexicaan Jaime Azcarraga en stelde hem beschikbaar voor de fokkerij. Quasimodo werd goedgekeurd bij het BWP en erkend door het KWPN.

Van zijn oudste nakomelingen uit zijn eerste dekperiode in België springen er nu meerderen op Grand Prix niveau. Zo maakte Hello Sanctos met Scott Brash deel uit van het Brits springteam dat op de Olympische Spelen in Londen goud won. Ook Comte d'Arsouilles sprong op de Olympische Spelen mee met Alexandr Onischenko.

Koetjesreep

Re: Quasimodo van de Molendreef verkocht naar Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:57

3 van zijn nakomelingen heb ik gereden, zo'n fijne dieren! Spijtig dat hij nu zo ver staat, ik had hem graag eens in levende lijve ontmoet.

Xantia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:36

geweldige hengst, moeder stond in mijn buurt en er staat nog steeds familie van deze hengst hier in de buurt :9

CaPrIoLe`79

Re: Quasimodo van de Molendreef verkocht naar Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:59

Gelukkig hebben we hier nog een hele lading rietjes van hem. :+: