Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denk dat ze bedoelen dat er een film aanwezig is waarop het te zien is. 
.Herman97 schreef:Ooh sorry ik las het zoals dat er een filmpje te zien zou zijn, leek me al stug maar dacht wie weet. Dit word een zoveelste hipe over Totilas. Ik denk dat we het er allemaal we over eens zijn dat hij Edward nooit had mogen worden afgenomen. Wat had dat dier een toekomst bij hem.
Het zal vast niet mee vallen om een paard zo "na te rijden", maar dit is wel een gevalletje te triest !!!!!!! Ik ben van menig dat wanneer een paard TOP loopt je dat samen doet, je kunt een andere ruiter/amazone er op zetten en dan verwachten dat het weer TOP gaat maar edward en Totilas dat was chemie !!!!!!
PS ben het met bovenstaande eens , laat deze mensen en het paard met rust.
Ayasha schreef:Herman97 schreef:Ooh sorry ik las het zoals dat er een filmpje te zien zou zijn, leek me al stug maar dacht wie weet. Dit word een zoveelste hipe over Totilas. Ik denk dat we het er allemaal we over eens zijn dat hij Edward nooit had mogen worden afgenomen. Wat had dat dier een toekomst bij hem.
Het zal vast niet mee vallen om een paard zo "na te rijden", maar dit is wel een gevalletje te triest !!!!!!! Ik ben van menig dat wanneer een paard TOP loopt je dat samen doet, je kunt een andere ruiter/amazone er op zetten en dan verwachten dat het weer TOP gaat maar edward en Totilas dat was chemie !!!!!!
PS ben het met bovenstaande eens , laat deze mensen en het paard met rust.
Spreek voor jezelf, wil je?
Ayasha schreef:Oh dear...
Laat die mensen en dat paard toch in godsnaam een keer met rust.
babssaartje schreef:ik zie ook geen filmpje... ik vind het wel raar dat hij datbij gal niet deed?
webster543 schreef:Sorriso schreef:Beweis?
Sorry.
Tja, je kan de tegenvallende prestaties natuurlijk overal op afschuiven. Wel triest als het echt zo is en hij staat te weven op stal.
Heb het aangepast, sorry, da's als je de hele tijd switcht tussen de talen
. Het is je vergeven hoor
.