Voor volgend jaar september staat er een nieuwe paardenprogramma op de planning. Het programma zal gepresenteerd worden door dressuurruiter Tommie Visser. Productiebedrijf Het Kader benaderde de ruiter voor het maken van het programma. Volgens dehoefslag.nl gaat het programma, dat elke week op de buis zal verschijnen, elke aflevering langs bij een ruiter uit een paardendiscipline. Visser zal de discipline ter plekke zelf ook uitoefenen. Ook zal de gastruiter gevolgd worden tijdens een wedstrijd. Er staan nu totaal acht afleveringen gepland.
Ondermeer Rieky Young is inmiddels bezocht, alwaar Visser een masterclass Reining heeft gevolgd.
Visser is zelf ook nog actief in de dressuursport. Hij zal binnenkort weer in de wedstrijdringverschijnen met Vingino (v. Polansky). ‘Hij gaat heel goed, ik heb hem een tijdje thuis gehouden om door te trainen. We hebben inmiddels drie keer een Grand Prix-proef gewonnen, maar tijdens de twee internationale starts werd hij wat druk. Dat gebeurt wel vaker, daarom ben ik thuis verder gegaan met het steeds weer opzoeken van de ontspanning. Dat lukt steeds beter, hij loopt erg fijn op het moment. Ik wil graag starten tijdens Indoor Veendam en ICNN Drachten, eens zien hoe het daar gaat.’ Aldus Visser in gesprek met De Hoefslag.
Uitzending staat gepland voor oktober of september 2013 op RTL4.
Effe op You Tube kijken. Tik Anky op Byr in en dan zie je het filmpje vanzelf
Koper
Geplaatst: 07-12-12 16:45
Dat kan natuurlijk ook Thuis heb ik de link ergens staan, ik dacht da's handig. Het filmpje is een TV-programma van heeeeelll lang geleden, en één van de onderwerpen is dus Anky en Byr.
Super tof, dat er een paardenprogramma op tv komt. Ben heel benieuwd! Dat paard van hem is overigens ook super tof, heel mooie bewegingen laat die zien.
Leuk, ik ben benieuwd. Hoop wel dat het een beter en eentje met een langere houdbaarheid als dat programma dat Anky ooit eens gedaan heb. Moet zeggen dat je het wel mist zo'n programma. En natuurlijk hoop ik dat het een beetje op een normale tijd komt. Vond "vroeger" hemel op paarden altijd wel leuk. Dacht dat het zo heten. Dat was lekker divers programma.
Anoniem
Geplaatst: 07-12-12 19:42
Horse & Co keek ik een paar jaar terug ook altijd naar, vind het jammer dat ik die afleveringen nergens meer kan vinden. Ik ga dit ook zeker kijken! Helaas duurt het nog even