Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet over de ruggen van paarden. RianneH schreef:Denk eerder dat dit gewoon een stomme titel is bij een nieuwsbericht. Hoe de situatie mij lijkt: vriendin is dol op paarden maar kan er weinig mee, vriendje laat zich opjutten te bieden, koopt plots een getalenteerd springpaard waar vriendin vermoedelijk niet mee uit de voeten kan, Dubbeldam legt dat even uit en hij verkoopt paard aan Greve.
RianneH schreef:Denk eerder dat dit gewoon een stomme titel is bij een nieuwsbericht. Hoe de situatie mij lijkt: vriendin is dol op paarden maar kan er weinig mee, vriendje laat zich opjutten te bieden, koopt plots een getalenteerd springpaard waar vriendin vermoedelijk niet mee uit de voeten kan, Dubbeldam legt dat even uit en hij verkoopt paard aan Greve.
renee16 schreef:Hoezo dom? Hij koopt een paard verkoopt hem dezelfde avond weer, duurder of goedkoper ben ik dan wel nieuwsgierig naar. En hij koopt weer een ander, dat heet handel..
Als het duurder is, een erg slimme zet! Zijn vriendin vind wel weer een ander paard.