Charlotte Dujardin heeft afgelopen weekend op de bekende Brightwells Auction in Engeland een Nederlands dressuurtalent gekocht. De Vivaldi-dochter Florentina, werd door de Olympisch kampioene aangeschaft voor 33.000,- pond, ruim 40.000,- euro. De schimmelmerrie werd gefokt door M. Minkes uit Rottevalle. De moeder van Florentina is Avondsterina S ster PROK IBOP (dr), een dochter van oud-werelkampioen jonge dressuurpaarden Rubels.
Ai, ik dacht, schimmel en merrie (is vaak een nono helaas is mijn ervaring), maar nu ik het filmpje aangeklikt heb, wat een ontzettend leuk paard zeg! Ik hoop dat ze er ver mee gaat komen
Suzanne F.
Geplaatst: 03-12-12 18:41
Was ze van Van Uytert dan?
Gaaf dier zeg, loopt er ruig overheen. Grappig een donkere schimmel, zal wel wit worden in de loop der jaren.
Wat gaaf zeg! Super mooie reclame voor Marianne als fokker! En leuk detail, ik ken Florentina nog uit de tijd dat ze een veulentje was! Hielp in die tijd veel bij Marianne op stal. Leuk om te lezen dat de merrie nu zo goed terecht gekomen is.
mooi paard, al vind ik hem binnen minder lopen dat buiten. Binnen wordt de merrie erg lang en valt uit elkaar. Maar het is een mooi paard, wat in deskundige handen terechtgekomen is, komt vast goed!