Carl Hester voormalige Grand Prix hengst Donnersong (v. Donnerhall) is deze week ingeslapen op 22-jarige leeftijd. De hengst is in 2003 teruggetrokken uit de sport en volledig in de dekdienst gegaan en is de laatste jaren door zijn fokker en eigenaar nog bereden. Dat laat horseandhound.co.uk weten.
Donnersong is voor de Britse dressuur van waarde geweest aangezien hij een van de weinige op Britse grond gefokte paarden is die op Grand Prix niveau is uitgebracht en vervolgens binnen de dekdienst veelgevraagd werd.
Aan de ene kant nog niet zo heel oud, maar ouder dan menig paard in Nederland mag worden. Als hij veel ingezet is voor de dekdienst, dan hoop ik dat er een nakomeling is die dezelfde hoogtes mag bereiken als zijn vader....
Lukka
Geplaatst: 20-11-12 21:32
lovechamp schreef:
awwhhhhh dat is zielig alle paardjes die dood zijn zielig
...
Zonde zeg, ben benieuwd wat de reden is. Paard heeft wel een mooie leeftijd bereikt.
Angela
Geplaatst: 21-11-12 10:51
Moderatoropmerking:
Het is niet nodig om zo op een reactie van een andere (jonge!) gebruiker te reageren. Mijn verzoek dan ook dit achterwege te laten.
LoveChamp
Geplaatst: 21-11-12 21:41
hil5500 schreef:
wat vervelend dat hij is overleden. Wel een mooie leeftijd maar is die reactrie boven me serieus of penny
serieus ik meen het echt
Suzanne F.
Geplaatst: 22-11-12 09:15
lovechamp schreef:
serieus ik meen het echt
Het is ook heel zielig als een paard doodgaat maar je omschreef het heel komisch.
LoveChamp
Geplaatst: 22-11-12 09:30
Suzanne F. schreef:
lovechamp schreef:
serieus ik meen het echt
Het is ook heel zielig als een paard doodgaat maar je omschreef het heel komisch.