Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Laatst? Weet je dat wel zeker? want twee weken geleden was hij ook al in Australie en hij staat al even niet meer in Nederland.
Quir schreef:Maar wel echt super leuk! Gaat papa van mijn paard toch nog echt iets presteren! In Nederland werd ie altijd zo vaak thuis gehouden, zonde.
Ja, 64% in de Grand Prix is een echte prestatie die je mag verwachten van een goedgekeurde KWPN-dekhengst die met het oog op de topsport is gefokt, gehouden en opgeleid.
Vudress schreef:Hij loopt Grand Prix.Quir schreef:Maar wel echt super leuk! Gaat papa van mijn paard toch nog echt iets presteren! In Nederland werd ie altijd zo vaak thuis gehouden, zonde.Ja, 64% in de Grand Prix is een echte prestatie die je mag verwachten van een goedgekeurde KWPN-dekhengst die met het oog op de topsport is gefokt, gehouden en opgeleid.
). The_Stig schreef:kinel schreef:had ooit bijna een dochter van hem kunnen kopen, maar dit heb ik niet gedaan omdat ik vond dat het een paardje was dat de sport in moest.
Ik had ooit bijna Totilas kunnen kopen, maar heb dit niet gedaan omdat ik net een paar euro's te kort kwam.
kinel schreef:had ooit bijna een dochter van hem kunnen kopen, maar dit heb ik niet gedaan omdat ik vond dat het een paardje was dat de sport in moest.
.
.