Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Ik ben het wel een beetje met Fitzroy eens. Goed dat ze zich inzet voor dit doel, maar aan de andere kant; waarom moest zij in coma raken voor ze zich dit realiseerde? Dacht zij niet net als andere mensen die geen cap dragen: ''Oh maar dat overkomt mìj niet''?
Maarja, wel goed dat ze zich nu zo inzet.
niks hypocriets aan imo, dat zou zijn als zw nu zou zeggen draag een helm maar het ondertussen nogsteeds niet doet
Laraax schreef:Als je zolang op zulk niveau rijd kan ik me best wat "grootheidswaanzin" voorstellen en denken dat je geen cap meer nodig hebt omdat je toch niet valt. Het ongeluk zit in een klein hoekje, en deze heeft ervoor gezorgt dat ze weer met beide benen op de grond staat. Ze heeft het geluk dat ze het nog kan navertellen en op die manier mensen waarschuwenniks hypocriets aan imo, dat zou zijn als zw nu zou zeggen draag een helm maar het ondertussen nogsteeds niet doet
Fitzroy schreef:Sorry hoor, maar ik vind het toch enigszins hypocriet van haar om nu zo pro helm te zijn. Had ze 2 jaar eerder moeten bedenken. En nu opeens de FEI dingen opleggen...