Nieuwe Nederlandse producties bij Horse & Country TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Nieuwe Nederlandse producties bij Horse & Country TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 15:58

www.knhs.nl

Horse & Country TV is verheugd om een samenwerking voor meerdere jaren met Jumping Amsterdam te kunnen aankondigen. Tijdens dit jaarlijkse hoogtepunt op de hippische kalender van Nederland zal de mondiale top van de dressuur- en springsport aanwezig zijn. H&C TV zal gedurende het evenement, dat van 17-20 januari 2013 in de RAI plaatsvindt, een speciale aflevering van haar Nederlandse programma “Passe Partout” maken en exclusief uitzenden via haar Nederlandse televisiekanaal.

Eind oktober jl. was H&C TV aanwezig bij het prestigieuze en internationale Global Dressage Forum, dat georganiseerd wordt door Academy Bartels. Dit jaarlijkse evenement is hét toonaangevende platform geworden voor de internationale dressuur. Top trainers, ruiters, officials en dressuurliefhebbers uit de hele wereld ontmoeten elkaar in Hooge Mierde. H&C TV zal op 10 december a.s., via zowel het Engelse als het Nederlandse televisiekanaal, een uur lang verslag doen van dit belangrijke, tweedaagse evenement.

Rond de jaarwisseling gaan de opnames van start voor de eerste aflevering van een serie programma’s over het leerprogramma E-quine.com. E-quine.com is een interactief online leerprogramma en is een initiatief van Annemarie van der Toorn - een van Nederlands meest bekende experts op het gebied van het paardenwelzijn - , verschillende vooraanstaande universiteiten en het Communicatiebureau Hemels van der Hart. Met E-quine.com willen zij de beste kennis toegankelijk maken voor zoveel mogelijk paardenliefhebbers en professionals. De première van deze speciaal voor televisie geproduceerde programma’s zal in februari 2013 plaatsvinden op het Nederlandse televisiekanaal van H&C TV.

Wayne Dunsford, Director International Distribution van H&C TV zegt: “Deze spannende nieuwe programma initiatieven illustreren de voortdurende betrokkenheid van H&C TV om de zender relevant en interessant te maken voor de Nederlandse kijker. Het zijn zeer waardevolle aanwinsten voor ons uitzendschema.”

H&C TV brengt 24/7 een veelzijdig programmaschema voor de liefhebbers van de paardensport en het buitenleven. Het Nederlandse kanaal combineert ondertitelde, internationale programma’s zoals sportwedstrijden, programma’s over de country lifestyle en documentaires met lokaal, Nederlandstalig geproduceerde programma’s over de hippische wereld en het boeren- en buitenleven. De medio juni 2012 gestarte Nederlandse versie van H&C TV is op dit moment via 7 Nederlandse kabelplatforms te ontvangen.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:22

Altijd leuk. :D

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:41

Enig idee of het ook via de schotel te ontvangen is? Wij wonen in een buitengebied en hebben geen kabel. ( -O- En geen riolering, en geen straatverlichting................)

Poeltje

Re: Nieuwe Nederlandse producties bij Horse & Country TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:42

Hopen dat Ziggo dat programma ook krijgt! Ben wel benieuwd. :)

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 20:46

Leuke zender! Hoop dat ziggo beetje doorpakt en niet in een belachelijk duur pakket stopt...

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:02

linky schreef:
Enig idee of het ook via de schotel te ontvangen is? Wij wonen in een buitengebied en hebben geen kabel. ( -O- En geen riolering, en geen straatverlichting................)

Daar Ben ik ook heul erg benieuwd naar! Ik Woon in zo'n zelfde soort gebied. :+

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:57

Astra 2 satelliet kun je het op ontvangen 28.2 dacht ik!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:04

De eerste aflevering zal gaan over een paard met een trailerlaadprobleem die we bij de eigenaar thuis zullen gaan helpen. Heb of weet je een paard met een laadprobleem en heb je interesse om mee te werken aan deze uitzending? Kijk dan even op: www.facebook.com/equinecomonline

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:29

marjan1986 schreef:
linky schreef:

Daar Ben ik ook heul erg benieuwd naar! Ik Woon in zo'n zelfde soort gebied. :+

shabbay schreef:
Astra 2 satelliet kun je het op ontvangen 28.2 dacht ik!

Jep is via de astra 2 te ontvangen. Dat is net een andere sateliet dan waar je de Nederlandse zenders op ontvangt ;)

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:16

Is dat de satelliet waar de Regionalen ook op zitten? :? Of weer een andere? We hebben al twee koppen................ -O-

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:23

Is de sateliet waar je ook de BBC en ITV op kan ontvangen.
Ik weet niet uit het hoofd welke op sateliet de regionale zenders zitten.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 15:26

Dat is dan dus de sateliet die we niet ontvangen kunnen.............. dan moet er nóg een kop bij, nog een snoer, andere schotel............... -O-

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:25

Grinnik leuk he sateliet TV :D
Maar normaal gesproken worden alleen de Astra 1 en Astra 2 gebruikt voor de TV uitzendingen.
En ik heb even de lijst van canaldigitaal erbij gepakt, maar als jullie 1 sateliet op 19,2 hebben en de andere op 23,5 doe je dubbelop de NL zenders.
De NL zenders zitten digitaal op de 23,5 en dat is ook de frequentie voor de regionale zenders. De 19,2 is de oude analoge uitstraling. En de BBC en H&C zitten op de 28,2 (de Astra 2 is dat).

Ik zou dat dus eens na gaan kijken, of na laten kijken. Voor hetzelfde heb je dus iets dubbelop wat niet hoeft. Ik weet alleen niet of je de astra 1 en 2 op 1 schotel met 2 koppen kan ontvangen. Ben geen instalateur ;) Wij zelf hebben 2 schotels hangen, elk met 1 kop met 4 uitgangen. De ene is dus ingesteld op de astra 1 de ander op de astra 2.

Hier nog een linkje naar de lijst van canaal digitaal
http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfil ... -radio.pdf

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:28

CAIWAY heeft het bij ons gecodeerd... PotvolKOFFIE! -:(-
Wil die zender zien! -:(-