Janssen neemt afscheid van Cornelissen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bomba

Janssen neemt afscheid van Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 18:50

Bron: http://www.dehoefslag.nl

Sjef Janssen heeft tegenover het weekblad De Hoefslag aangegeven dat hij vanwege privéredenen en een andere indeling van zijn prioriteiten op zijn initiatief afscheid heeft genomen van een paar op hoog niveau acterende ruiters. Janssen: ‘Ik beperk me nog tot drie of vier ruiters. Enkel mensen die zeer frequent kunnen komen trainen en met wie ik kan werken met vastomlijnde programma’s.’

Sjef Janssen heeft tegenover Hoefslag aangegeven dat hij vanwege privéredenen en een andere indeling van zijn prioriteiten op zijn initiatief afscheid heeft genomen van een paar internationale, op hoog niveau acterende ruiters. Janssen ‘Ik beperk me nog tot drie of vier mensen. Enkel mensen die zeer frequent kunnen komen trainen en met wie ik kan werken met vastomlijnde programma’s.’ Namen noemen wilde hij niet, behalve die van Patrik Kittel, van wie al naar buiten was gekomen dat de wegen tussen hem en de succescoach zijn gescheiden.

Navraag levert op dat ook Adelinde Cornelissen hieronder valt. Zelf zegt ze erover: ‘Dat klopt, al was ik al sinds de Olympische Spelen niet meer bij Sjef geweest. Ik heb veel succes gehad dankzij hem en vind het daarom jammer. Nu is het vooral mijn vriend Sjaak die me helpt vanaf de grond. Hij weet donders goed hoe je een paard los moet werken en aan de scores van de laatste tijd zie je dat het niet slecht gaat. Wel houd ik mijn ogen en oren open voor een eventuele nieuwe trainer.’

Anoniem

Re: Janssen neemt afscheid van Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 18:56

Klinkt alsof hij of met de VUT wilt, of dat die 3 of 4 ruiters zo belachelijk veel geld bieden dat het lucratiever is om hun te trainen dan een scala aan ruiters.

Mutzzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:16

Nu ben ik toch wel benieuwd wie er wel onder die 3 of 4 ruiters vallen. Hoop voor zijn andere ex-leerlingen dat ze een goede oplossing vinden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:26

Mensen die elke week komen of één keer in de maand een hele week, dat levert veel meer centen op dan diegene die één keer in de maand een uurtje langskomt. Sjef hoeft het voor de centen niet te doen dus hij kan zijn eigen regels stellen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:27

Rath valt hier toch ook onder?

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:32

doei cornelissen hallo rath en totilas... sukkel

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:59

ach, het is een kwestie van prioriteiten stellen.
En die maakt ieder voor zich, Sjef ook.
Wij kunnen niet oordelen over de prioriteiten die iemand maakt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:02

Ik vind het echt belachelijk dat er meteen geschermd wordt met geld. Sjef heeft gezondheidsproblemen, en ik kan me heel goed voorstellen dat hij zuinig om wil gaan met de energie. De sport is niet alles. Misschien is dat inmiddels ook bij Sjef doorgedrongen. Hij heeft ook nog een vrouw en kinderen....

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:03

66996236 schreef:
doei cornelissen hallo rath en totilas... sukkel

Die sukkel is wel nog maar net geopereerd aan een hersentumor? Denk dat die sukkel dus echt wel zelf bepaald hoe hij zijn tijd indeelt...

Beetje grof hoor, zelfs al zou hij voor het grote geld kiezen, waarom niet? Ik ga een loonsverhoging ook niet afslaan als ik daar ook nog eens meer verlof bij krijg hoor :+

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:30

Cassidy schreef:
Ik vind het echt belachelijk dat er meteen geschermd wordt met geld. Sjef heeft gezondheidsproblemen, en ik kan me heel goed voorstellen dat hij zuinig om wil gaan met de energie. De sport is niet alles. Misschien is dat inmiddels ook bij Sjef doorgedrongen. Hij heeft ook nog een vrouw en kinderen....

Ik kan me ook wel voorstellen dat ..
..

speculaties.

.. laat de man gewoon zijn eigen leven leiden, en zijn eigen prioriteiten stellen.

(niet speciaal bedoeld als antwoord op jou hoor, Cassidy, maar meer in het algemeen)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 22:32

Nou bedankt voor de quote van mijn bericht, I stand corrected.

Het is idd aan Sjef wat hij doet, wie hij gaat begeleiden. Een ander mag daar geen mening en geen oordeel over hebben, en al helemaal niets invullen voor een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 08:09

Cassidy schreef:

Daarom zei ik ook of met de vut ;) Groot gelijk dat die man het eens wat rustiger aan doet, die heeft samen met Anky zowaar zijn hele leven keihard gewerkt.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 08:16

Eigenlijk heel logisch, dat hij alleen ruiters wil, die met vaste regelmaat komen.
Het staat toch bekend, dat je na een operatie aan/bij je hersenen een strak regelmatig leven moet leiden zonder steeds dingetjes tussendoor....
Nou als je week er regelmatig uitziet met deze 4 mensen, dan moet je ook niet meer willen, dan moet je ook niet iemand erbij hebben die af en toe eens komt, want dan is je regelmaat weg.