Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

In mijn achterhoofd zit al een groot deel ervaring van wat ie dan kan doen en dat benaderd een stuk minder relaxt dan een vreemd paard. Marga schreef:De politiepaarden hadden dus een stuk minder tijd nodig om de vreemde objecten te benaderen maar hadden vreemd genoeg een lagere hartslag hadden met vreemde ruiters dan met hun eigen ruiters. König heeft hier nog geen verklaring voor.

44Myrthe44 schreef:Lillian__ schreef:Tja vind het eigenlijk een beetje mosterd na de maaltijd, want volgens mij is dit iets wat iedere ruiter, verzorger, paardeneigenaar al wel weet
Volgens mij zijn er heeeel veel eigenaren die denken dat alleen zij met hun eigen paard weg kunnen rijden..
Marga schreef:.
De politiepaarden hadden dus een stuk minder tijd nodig om de vreemde objecten te benaderen maar hadden vreemd genoeg een lagere hartslag hadden met vreemde ruiters dan met hun eigen ruiters. König heeft hier nog geen verklaring voor.
Mendy_Zabbel schreef:44Myrthe44 schreef:
Volgens mij zijn er heeeel veel eigenaren die denken dat alleen zij met hun eigen paard weg kunnen rijden..
haha ik dacht het niet ik ZAG het hahaha
paard van de fokker wat ik zelf had ingereden en alleen ik kwam aan dat paard
door zwangerschap mocht ik niet meer rijden maar paard stond te koop en moest dus voorgereden worden door een ander
die persoon stapte in begin van de bak op en eind van de bak lag ze er al af haha
en aan de hand luisterde hij ook niet naar anderen:)
44Myrthe44 schreef:Lillian__ schreef:Tja vind het eigenlijk een beetje mosterd na de maaltijd, want volgens mij is dit iets wat iedere ruiter, verzorger, paardeneigenaar al wel weet
Maar het laat inderdaad wel zien, dat zelfs zo'n pony weet wat ie op zijn rug zit!