Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(oftewel No Name). De achterliggende gedachte is bij mij in ieder geval niet bekent. Dus mocht iemand dat weten... Leone schreef:Deze regel bestond naar mijn weten al langer bij de KNHS, is het je bij onderlinge wedstrijden nooit opgevallen dat er deelnemers zijn waar het paard N.N. heet(oftewel No Name). De achterliggende gedachte is bij mij in ieder geval niet bekent. Dus mocht iemand dat weten...
Leone schreef:Deze regel bestond naar mijn weten al langer bij de KNHS, is het je bij onderlinge wedstrijden nooit opgevallen dat er deelnemers zijn waar het paard N.N. heet(oftewel No Name). De achterliggende gedachte is bij mij in ieder geval niet bekent. Dus mocht iemand dat weten...
Leone schreef:Deze regel bestond naar mijn weten al langer bij de KNHS, is het je bij onderlinge wedstrijden nooit opgevallen dat er deelnemers zijn waar het paard N.N. heet(oftewel No Name). De achterliggende gedachte is bij mij in ieder geval niet bekent. Dus mocht iemand dat weten...

marianbv schreef:Dus als ik een onderlinge wil rijden op de stal waar ik sta die niet is aangesloten bij hun mag dat niet ????
(niet dat ik aangesloten ben maar als ik dat wel zou zijn bedoel ik dan)
Dan zou ik dus in overtreding zijn of zie ik dat nu verkeerd