Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:MarliesV schreef:Laat hem lekker starten met London. Om mij part onder de naam Rabobank London.
Zo brengt het dier ook nog reclamegeld op en evt. prijzengeld. Rabo gelukkig, Schröder gelukkig.
Ja precies.
chimello schreef:Nee, laat het paard gewoon op stal staan en waarde verliezen. Logica op z'n best
MarliesV schreef:Inderdaad, wat een ellende.
Niemand wordt hier beter van.
Schröder mist zijn misschien wel beste paard.
Eurocommerce heeft in deze wat mij betreft geen rechten meer.
Rabobank heeft een duur paard te onderhouden en krijgt er geen opbrengsten van. Komt bij dat het dier ook minder waard wordt op deze manier.
Laat hem lekker starten met London. Om mij part onder de naam Rabobank London.
Zo brengt het dier ook nog reclamegeld op en evt. prijzengeld. Rabo gelukkig, Schröder gelukkig.
ceasario schreef:Het begint allemaal op een voor de wet "criminele" organisatie te lijken..
janderegelaa schreef:[Laat de Rabobank de hele stal over nemen. Genoeg geld nu ze wielrennen niet meer sponsoren
Citaat:DEVENTER - Vastgoedontwikkelaar Ger Visser van het failliete bedrijf Eurocommerce uit Deventer stelt dat Rabobank Nederland hem heeft aangezet om met valse contracten te komen. Dat zegt Visser zaterdag in een interview in de Stentor. ,,Als ik iets heb gedaan wat volgens de letters van de wet niet mag, dan heb ik dat mét de bank gedaan'', aldus Visser, die in juni werd opgepakt en twee dagen vastzat.
MarliesV schreef:Inderdaad, wat een ellende.
Niemand wordt hier beter van.
Schröder mist zijn misschien wel beste paard.
Eurocommerce heeft in deze wat mij betreft geen rechten meer.
Rabobank heeft een duur paard te onderhouden en krijgt er geen opbrengsten van. Komt bij dat het dier ook minder waard wordt op deze manier.
Laat hem lekker starten met London. Om mij part onder de naam Rabobank London.