Paard overleden na botsing met auto op N304

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Paard overleden na botsing met auto op N304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 11:34

http://www.bokt.nl

Volgens een tweet van 112Ede is er bij een aanrijding op de provinciale weg N304 te Otterlo zondagnacht een paard om het leven gekomen. De bestuurder van de auto waar het paard tegenaan botste kwam met de schrik vrij.

Het paard is ter plaatse overleden. Waar het dier precies vandaan kwam is onbekend, naar alle waarschijnlijkheid is het uit een nabijgelegen weide ontsnapt.

FNews

Re: Paard overleden na botsing met auto op N304

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:36

Sterkte aan de eigenaars van het paard! :(:)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:38

Verschrikkelijk, sterkte voor alle betrokkenen.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:45

Ligt het aan mij of komen dit soort nare dingen steeds vaker voor (in het nieuws)? Veel sterkte aan de eigenaren, echt heel naar.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:08

dat is naar, daar zitten veel paardenmensen aan die weg, ik ben benieuwd wiens paard het is.
in ieder geval veel sterkte!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:22

Wat erg! sterkte voor de eigenaar van dit paard!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:03

DromenLies schreef:
Ligt het aan mij of komen dit soort nare dingen steeds vaker voor (in het nieuws)? Veel sterkte aan de eigenaren, echt heel naar.

Dat is altijd als een topic als dit wordt aangemaakt een vraag. Net als de omheining etc.
Komt gewoon door het gebruik van diverse media.

Vervelend voor de eigenaren van het paard en gelukkig is deze bestuurder er met de schrik afgekomen.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:14

Dit is een nachtmerrie voor elke paardeneigenaar, het is bij ons in de buurt mij benieuwen waar het precies is gebeurd.

maceooliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:55

dynamiek schreef:
Dit is een nachtmerrie voor elke paardeneigenaar, het is bij ons in de buurt mij benieuwen waar het precies is gebeurd.

Even voorbij Stoeterij Willemien. Het paard was gelukkig niet van SW, daar hebben wij onze paarden staan.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:55

Caesar schreef:
[Vervelend voor de eigenaren van het paard en gelukkig is deze bestuurder er met de schrik afgekomen.

Dat kun je niet zeggen bij al die wilde zwijnen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 16:00

vervelende berichten soms... :(

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:40

Oh bah, vreselijk nieuws. Sterkte aan alle betrokkenen.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:26

ceasario schreef:
Caesar schreef:
[Vervelend voor de eigenaren van het paard en gelukkig is deze bestuurder er met de schrik afgekomen.

Dat kun je niet zeggen bij al die wilde zwijnen.

Heb ik iets gemist?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:34

Wilde zwijnen??

koos2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 07:48

Ladybird schreef:
Wilde zwijnen??

Op die weg verongelukken regelmatig mensen doordat ze tegen wilde zwijnen aanbotsen.

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 20:26

Dat is schrikken ! Sterkte voor de betrokkenen...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:38

Caesar schreef:
DromenLies schreef:

Dat is altijd als een topic als dit wordt aangemaakt een vraag. Net als de omheining etc.
Komt gewoon door het gebruik van diverse media.

Vervelend voor de eigenaren van het paard en gelukkig is deze bestuurder er met de schrik afgekomen.

Geloof me, ik ben 51 en mijn hele leven heb ik al regelmatig van ongelukken met paarden op (spoor) wegen gehoord, van ruiters met hoofdletsel dat coma of dood veroorzaakte en ongelukken in de sport.
Ook toen het alleen nog maar in de krant kwam en er nog geen snelle media waren.

Dat veranderd ook niet. Shit happens.

Je kunt zoveel mogelijk doen om ongevallen te voorkomen, maar dat kan niet alle ongelukken vermijden.

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 00:32

Het was inderdaad bij ons, Stoeterij Willemien, voor. Er waren twee paarden uit een weiland aan de overkant van de weg, bij een collegastal, ontsnapt. Een ervan is na de aanrijding de andere kant opgelopen en is er zonder schade vanaf gekomen. Het betrokken paard was op slag dood, de bestuurder, een buurman, kon het paard onmogelijk ontwijken en heeft ongelooflijk veel geluk gehad. Zijn voorruit was helemaal naar binnen gebogen. Het was verschrikkelijk naar. Onze honden gingen als dolle tekeer, daar werden wij wakker van. We hoorden paarden en lopen en onze dochter zag dat ze op de weg liepen, daarna een klap. Je schrikt vreselijk. Gelukkig voor het paard was hij op slag dood, en had hij geen lijdensweg. De bestuurder is zich echt rot geschrokken. Wij hoorden een ander paard weglopen, maar de politie die uit Ede kwam was die niet tegen gekomen. Na een halfuur kregen we telefoon dat ze dat paard voorbij s'Heerenlo opgevangen hadden. We slapen nu nog niet echt lekker en checken onze eigen stallen dubbel en dubbel goed, ook de hekken worden extra gecheckt, bah zoiets wil je echt niet meemaken.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 05:11

Dan bedoel je vast Green wood Stables die draversstal. Kan me best begrijpen dat je s'nachts ervan wakker ligt en alles nu dubbelcheckt of het jou ook niet kan overkomen. Ook hier thuis gaat s' avonds de damhek dicht.

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:58

aletniessen schreef:
Het was inderdaad bij ons, Stoeterij Willemien, voor. Er waren twee paarden uit een weiland aan de overkant van de weg, bij een collegastal, ontsnapt. Een ervan is na de aanrijding de andere kant opgelopen en is er zonder schade vanaf gekomen. Het betrokken paard was op slag dood, de bestuurder, een buurman, kon het paard onmogelijk ontwijken en heeft ongelooflijk veel geluk gehad. Zijn voorruit was helemaal naar binnen gebogen. Het was verschrikkelijk naar. Onze honden gingen als dolle tekeer, daar werden wij wakker van. We hoorden paarden en lopen en onze dochter zag dat ze op de weg liepen, daarna een klap. Je schrikt vreselijk. Gelukkig voor het paard was hij op slag dood, en had hij geen lijdensweg. De bestuurder is zich echt rot geschrokken. Wij hoorden een ander paard weglopen, maar de politie die uit Ede kwam was die niet tegen gekomen. Na een halfuur kregen we telefoon dat ze dat paard voorbij s'Heerenlo opgevangen hadden. We slapen nu nog niet echt lekker en checken onze eigen stallen dubbel en dubbel goed, ook de hekken worden extra gecheckt, bah zoiets wil je echt niet meemaken.

sterkte