Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Twee paarden is toegang tot de markt ontzegd omdat de gezondheid van de dieren niet in orde was.
opisop_shop schreef:ik zag inderdaad een kraam met wormmiddelen, maar daar stond wel een bord bij met dat het op recept verkrijgbaar was, dus zal wel om een andere kraam zijn gegaan.
Supervixen schreef:Ik vind het ook zooo nergens op slaan dat die dingen op recept moeten! Echt geldklopperij als je het mij vraagt. Bij ons op de pensionstal gaan ze het nu centraal regelen, zodat de klanten zich er niet druk over hoeven maken. Ze beginnen met een verplicht mestonderzoek bij alle paarden op stal en daarna wordt er bepaald welke anti wormspuit je paard krijgt. Dit wordt dan bijgehouden zodat ze weten welk middel ze de volgende keer moeten hebben. Ik hoop dat deze manier werkt en dat het de kosten drukt om het met zijn allen te regelen.
stalbluemoon schreef:Bij onze dierenarts gaat het heel makkelijk hoor. Ik bel en zeg, ik heb zoveel wormenmiddel nodig, zij vraagt wat was het ook alweer de vorige keer? ik geef het betreffende middel op en zij legt weer andere klaar voor deze keer. ophalen, spuiten betalen en klaar. geen extra kosten. Deze dierenarts komt al 9 jaar bij ons en weet precies hoe wij werken.