Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PocoGaucha schreef:ik denk dat ze van plan waren om hem zondag gewoon weer te verzorgen, hij stond waarschijnlijk aan die boom omdat ze dachten dat niemand hem daar vond.
teminste zo zie ik het voor me.
Serendip90 schreef:Waarschijnlijk dachten ze dat wel ja, maar dan nog :s met regen en onweer... Die van mij was niet zo lang blijven staan met alle gevolgen vandien :S eng idee! Maar ook dat niemand in de omgeving het opvalt dat er onbekenden met een pony van een bekende er vandoor gaan :s
Dobel schreef:Raar, waar ik verzorgde in het dorp is zoiets ook eens gebeurd: meisje van jaar of 15 / 16 werd erg gepest op school haar ouders gaven haar een paard en het meisje was daar natuurlijk super gelukkig mee. Helaas werd ook dat paard 'gestolen' door haar pesters.. het paard is de volgende dag terug gevonden tussen paarden in een natuurgebied. Pesters hadden het paard rijdend naar het natuurgebied gereden en biechten later op jaloers te zijn dat ze een paard had gehad.
Weekendje vastgebonden in het bos doorbrengen.... en als het niet regende, kwam ik zelf wel met een emmer water langs...