I.P.S Don Massimo naar Noorwegen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

I.P.S Don Massimo naar Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 14:11

http://www.ipshorsegroup.eu/

De in Duits­land goedgekeurde hengst I.P.S Don Massimo is verkocht naar Noor­we­gen. De zoon van Don Larino was als driejarige een opval­lende ver­schijn­ing op de heng­sten­keur­ing in Olden­burg en west­falen. Ook bij het KWPN werd de hengst aangewezen voor het ver­richt­ing­son­derzoek.

I.P.S Don Massimo werd suc­ces­vol door de Bel­gis­che amazone Larissa Pauluis uit­ge­b­racht in de dressuurs­port. Vorig jaar behoo­rde de com­bin­atie tot de final­isten tijdens het wereldkam­pi­oenschap voor jonge dressuurpaarden in het Duitse Ver­den waarna er dir­ect veel interesse voor de donker­bru­ine dressuurhengst ont­stond. De nieuwe amazone is de Noorse Elise Klaesson die met haar pony Nadyr du Bois ver­schil­lende keren deel uit maakte van het Noorse A-kader dressuur. Dit jaar waren zij onder andere de grote win­naar van de Oslo Horse show en wisten zij meer­dere FEI pro­even op hun naam te schrijven. Met Don Massimo zal Elise de over­stap maken naar de junioren.

Lieuwkje_90

Re: I.P.S Don Massimo naar Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:14

Spijtig dat'ie niet in België blijft.. Was echt een gaaf paard!

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:52

Tja dat was (en is)Nadyr du Bois :9 ook. Maar hij krijgt het net zoals Nadyr heel erg goed!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 07:06

Ik denk dat elise hier een heel leuk/goed paard aan gaat krijgen. Ik ken elise doordat haar pony nadyr du bois door ons gefokt is. Ze is een hele sympathieke amazone en ik hoop dat ze met haar nieuwe paard net zo veel plezier en succes mag hebben als met nadyr.