Zweedse ruiter Patrik Kittel verliest sponsor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Zweedse ruiter Patrik Kittel verliest sponsor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 21:05

reiterrevue/ bokt.nl

Gedurende drie jaar werkte de Zweedse ruiter Patrik Kittel succesvol samen met het echtpaar Kohl van de stoeterij Peterhof.
Hieraan is nu in wederzijds overleg een einde aan gekomen.

Patrik Kittel, die zijn eigen wedstrijdstal in Nottuln bij Münster heeft, lukte het niet alles zo te managen dat hij tevens genoeg tijd over had om de toppaarden van de stoeterij Peterhof te trainen en uit te brengen.

Met de beëindiging van het sponsorverdrag is er ook een einde gekomen aan de combinatie Patrik Kittel en Donna Unique. Donna Unique die zich heeft gekwalificeerd voor de finale in de Nurnberger Burgbekerwedstrijd, zal voortaan worden gereden door de Duitse amazone Ulla Salzgeber. Ditzelfde geld ook voor de Grand Prix hengst Silvano en Derano.

Ulla Salzgeber, die tweevoudige olympisch teamgoud winnares, won tijdens de Peterhof Dressuur Gala met haar paard Herzruf's Erbe de Grand Prix en de Grand Prix Kür. Onlangs maakte ze bekend dat haar 13-jarige vosruin een jaar moet pauzeren en daardoor heeft ze capaciteit over.

"We verheugen ons op de samenwerking met Ulla Salzgeber en bedanken Patrik Kittel hartelijk voor zijn toewijding" aldus Alette Jasper-Kohl. "Natuurlijk blijven we met Patrik Kittel vriendschappelijk kontact houden en wensen hem voor de toekomst het beste".

Patrik Kittel "Ik heb van de tijd met familie Kohl zeer genoten. Ik zal Arlette, de paarden en de stoeterij erg missen".

Ketaki

Re: Zweedse ruiter Patrik Kittel verliest sponsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 10:22

fijn dat ze vriendschappelijk uit elkaar gaan.

ik ben benieuwd naar de combi Ulla salzgeber met Donna Unique

CHippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 13:24

Wel zonde, maar als het schema het niet toelaat kan je soms niet anders. Fijn dat ze vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan.
Ik ben erg benieuwd wat de paarden onder Ulla gaan doen...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:14

Gelukkig in goed overleg en zonder ruzie!! Daar gaat Ulla fijne paarden aan hebben :) .

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:46

Gelukkig idd dat ze zonder ruzie uit elkaar gaan.

Edit; Zie dat hoerboven al dezelfde reacties staan.

En ben ook benieuwd met de paarden.