Toots heet weer Toots

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Toots heet weer Toots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 12:43

http://www.academybartels.com

Afbeelding
Imke Schellekens-Bartels en Toots
Het toppaard van Imke Schellekens-Bartels heet weer gewoon Toots. Het voorvoegsel van sponsor Hunter Douglas kwam per 1 september te vervallen. Imke: "Wij wisten al langer dat Hunter Douglas na een fantastische samenwerking van vijf jaar ging stoppen. Ik was er dus op voorbereid maar zal de ondersteuning echt missen, ook op het menselijke vlak. Met een aantal mensen van Hunter Douglas en hun dochterbedrijf Luxaflex hebben we een hechte vriendschappelijke band gekregen. Die blijft ook zeker bestaan. Hunter Douglas werd mijn sponsor net voor het EK in Turijn waar we met het team goud wonnen en ik individueel met Hunter Douglas Sunrise twee bronzen medailles pakte. Daarna hebben we samen, met medailles op WK’s en Olympische Spelen, nog veel mooie successen mogen vieren.” Met Toots heeft Imke ambitieuze plannen voor het komende winterseizoen. "Wij zijn samen naar Londen geweest als reserve combinatie, maar kwamen daar niet aan de start. Ik ga nu World Cup wedstrijden met hem rijden, zodat we punten kunnen verzamelen om ons te kwalificeren voor de finale in het Zweedse Gothenburg, eind februari 2013", aldus Imke.

Amytj

Re: Toots heet weer Toots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:28

Was helaas ook wel te verwachten.

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:34

Hopen dat alle blessures ect uit blijven, en dat alles allemaal goed gaat lopen!

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:16

Amytj schreef:

Waarom?

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 06:54

verstijnen schreef:
Amytj schreef:

Waarom?

HD was sponsor van de spelen en waren er vanuit gegaan dat Imke daar ook zou rijden met ''hun'' paard. Het is ze tegen gevallen dat Imke niet mocht, aangezien ze er wel veel geld in hebben geïnvesteerd.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:11

Sponsoring moet ook wat opleveren, dus best te begrijpen. Hoewel het zuur is voor Imke en ik haar het beste gun.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:17

er meldt zich vast wel weer een nieuwe sponsor

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 07:19

Amytj: het sponsorcontract liep af, heeft niets te maken met haar reserveplaats tijdens de OS.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:11

karijn schreef:
Amytj: het sponsorcontract liep af, heeft niets te maken met haar reserveplaats tijdens de OS.

Dat klopt, maar wanneer ze naar de spelen had gemogen was de kans wel aanwezig geweest dat het contract verlengt werd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:32

Dat is pure speculatie. Er kunnen tal van redenen zijn waarom een sponsorcontract niet wordt verlengd. Kijk eens om je heen? We zitten midden in een crisis, sponsoren zullen ook op de kleintjes moeten letten!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:16

paard heette toch altijd al Toots, voorvoegsels zullen het edele dier worst zijn
en een sponsor haakt aan bij de winnaar, dat is logisch.

wat hier nieuw(s) aan is, ontgaat mij dan ook.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 22:00

Cassidy schreef:
Dat is pure speculatie. Er kunnen tal van redenen zijn waarom een sponsorcontract niet wordt verlengd. Kijk eens om je heen? We zitten midden in een crisis, sponsoren zullen ook op de kleintjes moeten letten!

Laten wij nou net connecties hebben met HD. ;)

CHippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 10:00

|Wel jammer, maar er zullen zich inderdaad snel weer nieuwe sponsors aandoen voor Imke.