Anky tweede op Westernfestival

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Anky tweede op Westernfestival

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-12 19:55

www.anky.nl

Deze week was Anky met twee paarden afgereisd naar De Uithof in De Haag. Daar vond een groot westernfestival plaats, waar Anky een clinic gaf met Nelson en aan twee proeven deelnam met Whizashiningwalla BB.

"Het was een erg leuke avond. Eerst reed ik de eerste proef met Whiz. Ik kon merken dat we een tijdje niet waren weggeweest. Het eerste deel van de proef ging nog niet zo, het tweede deel was goed. We kwamen uit op een vierde plaats. Daarna was het de beurt aan Nelson. Voor zo'n 900 mensen gaf ik een clinic voor Right to Play, en legde ik onder meer de overeenkomsten uit tussen reining en dressuur. De clinic was leuk en werd goed ontvangen. Tot slot mocht ik nog één keer met Whiz in actie komen. Deze wedstrijd ging alweer een stuk beter, alleen mijn laatste stop ging niet goed genoeg. Desondanks kwamen we op een mooie score van 140 en een tweede plaats! Ik was trots

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 20:25

was zeker een leuke clinic,was een woensdag.

Bokje12

Re: Anky tweede op Westernfestival

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:19

Knap vind ik dat om zo'n overstap te kunnen maken van dressuur naar western op hoog niveau. Zal flink wat training aan vooraf zijn gegaan.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:24

In welke klasse werd ze met een 140 dan 2e?
Komt er ook nog een algemeen artikel over het DWRF op de voorpagina?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 12:57

Anky komt wel op de voorpagina, what about the rest???

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:01

:= :r Wat een vreselijk gekleurde berichtgeving weer!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 14:59

AustriaTrick schreef:

Precies wat ik dacht!
Ik zie Anky al vaak genoeg voorbij komen op de voorpagina met de OS en dressuur wedstrijden. Dat ze 2e wordt in een klasse op de dwrf is toch geen voorpagina nieuws? Leuk dat ze een beetje mee kan komen en redelijk goede scores kan rijden na 8 jaar oefenen. Maar waarom staat er nergens op de voorpagina een artikel over de mensen die 1e werden op het dwrf?
Ik heb niks tegen Anky hoor, voordat iemand dat gaat denken hihi. :+

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:00

YouthReiner schreef:
AustriaTrick schreef:

Precies wat ik dacht!
Ik zie Anky al vaak genoeg voorbij komen op de voorpagina met de OS en dressuur wedstrijden. Dat ze 2e wordt in een klasse op de dwrf is toch geen voorpagina nieuws? Leuk dat ze een beetje mee kan komen en redelijk goede scores kan rijden na 8 jaar oefenen. Maar waarom staat er nergens op de voorpagina een artikel over de mensen die 1e werden op het dwrf?
Ik heb niks tegen Anky hoor, voordat iemand dat gaat denken hihi. :+

:j Helemaal mee eens, anky vind ik een prima meid hoor en vind het geweldig wat ze presteert met dr peerdjes. Maar er zijn nog genoeg andere klassen en bekende namen daaro in den haag die mooie scores gehaald hebben.. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:07

AustriaTrick schreef:

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:58

Dan is er waarschijnlijk nood aan een westerngericht iemand in de nieuwsploeg.
Als je commentaar hebt op hoe de voorpagina er uit ziet en wat de inhoud is, stuur dan zelf een artikeltje naar de nieuwsredactie of sluit je aan!
Bokt wordt gedraait door vrijwilligers, beetje respect is wel op zijn plaats dus.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:40

joelledsr schreef:
Als je commentaar hebt op hoe de voorpagina er uit ziet en wat de inhoud is, stuur dan zelf een artikeltje naar de nieuwsredactie of sluit je aan!
Bokt wordt gedraait door vrijwilligers, beetje respect is wel op zijn plaats dus.

Dit wordt al jaren aangegeven en ik zou graag een artikel schrijven, maar ik kan geen artikel schrijven over iets waar ik niet ben geweest. :+
En volgens mij staat er hier nergens iets dat respectloos zou zijn tegenover de mensen van de nieuwsredactie en dat is ook helemaal niet de bedoeling.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:57

joelledsr schreef:

Als Bokt z'n nu nog redelijk goede imago wil behouden, is het wel nodig dat de geloofwaardigheid goed blijft. En dat er dus nieuws uit alle takken wordt besproken. Maar dat heb ik al eens aangekaart, alleen kreeg ik alleen maar antwoorden terug op wat in mijn ogen suggesties waren, maar die als antwoorden werden bekeken.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 07:01

YouthReiner schreef:
joelledsr schreef:

Dit wordt al jaren aangegeven en ik zou graag een artikel schrijven, maar ik kan geen artikel schrijven over iets waar ik niet ben geweest. :+
En volgens mij staat er hier nergens iets dat respectloos zou zijn tegenover de mensen van de nieuwsredactie en dat is ook helemaal niet de bedoeling.

Dat kunnen de mensen van de nieuwsredactie ook niet. En als ze dan toch weten dat er iets is, nemen ze vaak iets over uit de andere media.
Als jij als western geinteresseerde wilt dat er meer western op de voorpagina komt, kun je je dus aanmelden bij de nieuwsredactie en zorgen voor het westerngerelateerde nieuws
Dat mag dan ook gewoon een artikel ergens anders van het internet vandaan zijn. Als je dan de bron er maar bij zet.
Heel simpel, maar het moet wel gedaan worden en nu is er dus blijkbaar niemand die het doet. Jammer, maar zoek het dan uit eigen gelederen ipv de nu bestaande nieuwsredactie er op aan te vallen, die doen echt hun uiterste best!