Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AustriaTrick schreef:Anky komt wel op de voorpagina, what about the rest???
YouthReiner schreef:AustriaTrick schreef:Anky komt wel op de voorpagina, what about the rest???
Precies wat ik dacht!
Ik zie Anky al vaak genoeg voorbij komen op de voorpagina met de OS en dressuur wedstrijden. Dat ze 2e wordt in een klasse op de dwrf is toch geen voorpagina nieuws? Leuk dat ze een beetje mee kan komen en redelijk goede scores kan rijden na 8 jaar oefenen. Maar waarom staat er nergens op de voorpagina een artikel over de mensen die 1e werden op het dwrf?
Ik heb niks tegen Anky hoor, voordat iemand dat gaat denken hihi.
Helemaal mee eens, anky vind ik een prima meid hoor en vind het geweldig wat ze presteert met dr peerdjes. Maar er zijn nog genoeg andere klassen en bekende namen daaro in den haag die mooie scores gehaald hebben..
joelledsr schreef:Dan is er waarschijnlijk nood aan een westerngericht iemand in de nieuwsploeg.
Als je commentaar hebt op hoe de voorpagina er uit ziet en wat de inhoud is, stuur dan zelf een artikeltje naar de nieuwsredactie of sluit je aan!
Bokt wordt gedraait door vrijwilligers, beetje respect is wel op zijn plaats dus.

joelledsr schreef:Dan is er waarschijnlijk nood aan een westerngericht iemand in de nieuwsploeg.
Als je commentaar hebt op hoe de voorpagina er uit ziet en wat de inhoud is, stuur dan zelf een artikeltje naar de nieuwsredactie of sluit je aan!
Bokt wordt gedraait door vrijwilligers, beetje respect is wel op zijn plaats dus.
YouthReiner schreef:joelledsr schreef:Dan is er waarschijnlijk nood aan een westerngericht iemand in de nieuwsploeg.
Dit wordt al jaren aangegeven en ik zou graag een artikel schrijven, maar ik kan geen artikel schrijven over iets waar ik niet ben geweest.
En volgens mij staat er hier nergens iets dat respectloos zou zijn tegenover de mensen van de nieuwsredactie en dat is ook helemaal niet de bedoeling.