Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:maceooliver schreef:Stel: dit is je hoefsmid en hij levert altijd goed werk. Je hoort nu dit verhaal. Blijf je dan bij deze hoefsmid ?
Dilemma.
Meer dan genoeg goeie hoefsmeden
Knollboll schreef:maceooliver schreef:Stel: dit is je hoefsmid en hij levert altijd goed werk. Je hoort nu dit verhaal. Blijf je dan bij deze hoefsmid ?
Dilemma.
Als hij zijn werk gewoon goed doet, dan zou ik bij deze smid blijven.
Die zou van mij geen €meer krijgen.. Als je dieren neemt dan moet je daar voor zorgen. Lukt dat later niet niet dan zorg je dat ze weg zijn vóór het zover moet komen
maceooliver schreef:Stel: dit is je hoefsmid en hij levert altijd goed werk. Je hoort nu dit verhaal. Blijf je dan bij deze hoefsmid ?
Dilemma.
Die zou van mij geen €meer krijgen.. Als je dieren neemt dan moet je daar voor zorgen. Lukt dat later niet niet dan zorg je dat ze weg zijn vóór het zover moet komen
[/quote]maceooliver schreef:Stel: dit is je hoefsmid en hij levert altijd goed werk. Je hoort nu dit verhaal. Blijf je dan bij deze hoefsmid ?
Dilemma.
maceooliver schreef:Stel: dit is je hoefsmid en hij levert altijd goed werk. Je hoort nu dit verhaal. Blijf je dan bij deze hoefsmid ?
Dilemma.
Citaat:dat is dezelfde vraag als 'zou je voor een baas blijven werken die zijn kinderen mishandelt'...
het een heeft niks met 't ander te maken, prive heeft niks met werk te maken en hoe je het uitvoert...
maar als ik dit zou weten zou ik toch ook uit principe een ander smid nemen...