Sportrechten Don Frederic naar Ann Kathrin Linsenhoff

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie23

Sportrechten Don Frederic naar Ann Kathrin Linsenhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 13:26

De sportrechten van Don Frederic (v. Don Frederico) zijn verkocht aan de Duitse Ann Kathrin Linsenhoff. De driejarige hengst die is goedgekeurd voor Oldenburg, Mecklenburg, Westfalen en Rheinland is in eigendom van Paul Schockemöhle.

De hengst werd in november 2011 kampioen van Mecklenburg. Linsenhoff kocht de sportrechten, maar haar stiefzoon Matthias Rath zal
plaats nemen in het zadel. Dat bevestigde Christoph Hinkel, stalmanager bij Schockemöhle, tegenover de website Eurodressage. Paul Schockemöhle en Ann Kathrin Linsenhoff hebben soortgelijke sportovereenkomsten voor de hengsten Totilas en Bretton Woods. Schockemöhle’s Furst Romancier staat ook in training bij Rath.

bron: horses.nl/eurodressage.nl

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:36

Okay... Je krijgt bijna het gevoel van ' Als de ene niet wint, dan moet er maar een andere komen'. Wel makkelijk zo'n vermogende stiefmoeder! Ik hoop dat deze hengst beter tot zijn recht komt bij Matthias dan onze Totilas en ik wens hem hiermee veel succes! Ik denk dat het scheelt dat hij hier zelf de knoppen op kan zetten i.p.v. zich te moeten aanpassen aan het paard. :)

Ollie23

Re: Sportrechten Don Frederic naar Ann Kathrin Linsenhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 13:39

Hij heeft in ieder geval al een flinke verzameling zo ;)

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:10

paardenverzamelen lijkt het wel...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:13

Als je het geld ervoor hebt, zijn Breyers paardjes (zo heetten ze toch? :o ) veel te makkelijk ;)

Desalniettemin, zeg ik bij MAR nog altijd: maak je jezelf maar eerst waar, een gouden plak kun je niet kopen...